PDA

مشاهدة نسخة كاملة : هل تغيير ال DNS في قودادي بفلوس؟

newman
06-10-2007, 03:16 AM
السلام عليكم
انا اشتريت مساحه في شركه استضافه اجنبيه وطلبوا مني تغيير ال DNS للدومين بتاعي في جودادي المهم غيرت الدي ان اس وارسلوا لي الاتي علي الايميل
Dear MOHAMED AHMED

This notification is generated automatically as a service to you.

Log in to view and manage these changes. To safely log in:

1. Go to the GoDaddy.com home page and select "My Account."
2. Enter your log in name (or customer number) and password, then click "Secure Login."
3. Select "Domain Monitoring/Backordering" from the list on the main Account Manager page.

You do not need to respond to this email. If, however, you think this change may have been made in error or fraudulently, please contact us within 15 days.

لكني وجدت ان مقابل خدمه Domain Monitoring/Backordering بفلوس !
مع ان الدي ان اس غيرته فبصراحه مش فاهم لازم ادفع عشان اغير ال DNS , وهل ال DNS متوقف تغييره علي الدفع ولا لا ارجو الافاده يا اخوه لاني مش قادر انقل موقعي للاستضافه الجديده

ArabWebTalk
06-10-2007, 03:27 AM
السلام عليكم

لايحتاج الدفع أبداُ ، أنت تملك الدومين وتستطيع تغير الدنس لأي إستضافة بدون أي تكلفة ! فقط تأكد من ربط دومينك بالسيرفر عن طريق المستضيف وقم بتحويل الدنس من لوحة تحكم دومينك بقودادي .

وينقل لقسم شروحات الدومينات

ArabWebTalk

ابـو فـيـصـل
06-10-2007, 06:12 AM
السلام عليكم

لايحتاج الدفع أبداُ ، أنت تملك الدومين وتستطيع تغير الدنس لأي إستضافة بدون أي تكلفة ! فقط تأكد من ربط دومينك بالسيرفر عن طريق المستضيف وقم بتحويل الدنس من لوحة تحكم دومينك بقودادي .

ArabWebTalk

الاخ ArabWebTalk كفى ووفى

سبقتني بالرد :D

تحياتي

newman
06-10-2007, 09:07 AM
السلام عليكم

ArabWebTalk

شكرا لك اخي العزيز وتم تغيير الدي ان اس والوقت انا نقلت ملفاتي ورزعت قاعده البيانات في الاستضافه الجديده لكن المشكله الايبي بتاعي تبع الاستضافه القديمه لسه وموقعي بعد مانقلته وزرعت قاعده البيانات بنجاح مبيفتحش علي الاستضافه الجديده
هل اقوم بحذف ملفاتي والغاء الاستضافه في الشركه القديمه ولا الاي بي يلزمه تحديث هو الاخر؟
ام اقوم بتحديثه عن طريق جودادي؟؟ والف شكر علي المساعده ومنتظر ارائكم وخبرتكم

ابـو فـيـصـل
07-10-2007, 12:29 PM
هل مشكلتك الى الان موجودة ؟

..

رئيسهم كلهم
07-10-2007, 02:35 PM
والله مبدعين اخواني .. :)

لاهنتوا وهذي مشكله كانت تصادفني بعد :)