PDA

مشاهدة نسخة كاملة : ميسرة احمد عبد الرؤوف والمحترفون العرب وشركة وسط البلد

gefara
02-10-2008, 02:27 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

طبعا اكيد كلكم عارفين مين ( ميسرة احمد عبد الرؤوف)

ديه طبعا لينكات لفضايحه

http://www.arabwebtalk.com/showthread.php?t=91911

التانى

www.swalif.net/softs/swalif30/softs240498/

التالت

www.fur9h.com/9/showthread.php?t=18832

الرابع

www.w5x.com/vb/t21332.html

طبعا ديه حاجات بسيطه

وفى تانى

المهم نخش فى الموضوع

هذا الشخص

احزركم منه وطبعا انتوا هتسالوا انا ليه حاطط الكلام ده علشان للاسف اتنصب عليا منه بس عرفت اخد حقى لانى هاكر

بعد ما عملتله شغل مارضيش يدفع وسلمته كل حاجة وبرده مارضيش يدفع استنيت عليه اسبوع ما رضيش اخترقتله موقعه

المهم كلمت صاحب الموقع وحكيتله القصه طلع ناصب عليه فى 400 ريال
واللى يحب يتاكد احطلكم رابط الموقع اللى اتفقنا عليه وايميل صاحب الموقع كمان

اما بالنسبه للمحترفون العرب

طبعا الاخ ميسرة بينصب باسم شبكه المحترفون العرب

وده اثبات لكلامى

http://traidnt.net/vb/showthread.php?t=874995

وكمان برده لو شوفتوا مواضيعه اللى هنا بيكتب اسم الشركة

اما بالنسبه لشركة وسط البلد

طبعا ديه شركة وهميه وهو برده شغال فيها هو وواحد اسمه اسلام

ارجوا الحزر كل الحزر منه

gefara
02-10-2008, 02:46 AM
للعلم شركة وسط البلد ديه شركة وهميه حتى بدون دومين وانما نصب وخلاص

الله يعينكم

gefara
02-10-2008, 07:19 PM
ليه مافيش ردود !!!

انا حاطط الموضوع ده علشان كل الناس تخلى بالها

حوار السعوديه
02-10-2008, 08:48 PM
لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم

سجله باللسته على الرابط التالي

http://www.arabwebtalk.com/showthread.php?t=93895

gefara
02-10-2008, 11:10 PM
مشكور اخى الكريم على مرورك

ويلا بينا بقى نتحرك

ونقف قدام النصابين

لو دخل ورد على اى مووع باسم

ميسو

او شركة وسط البلد او المحترفون العرب

نعرف صاحب الموضوع انه نصاب

بالتوفيق للجميع

w-elbalad
05-10-2008, 04:07 PM
انا اسلام صاحب شركه وسط البلد
انتا بقى يا اخ gefara زعلان صح اوك انا هحكى الحكايه الى انتا زعلان منهاا

انا كنت بسوى موقع احتجت من الاخ دا يركب مجله انفنتى قال انا معى واحد ممكن اركبهالك بسعر حلو اوى بعد ما ركب المجله طلبت تعديل بلوكات والله ما بيعرف اى شى ف البلوكات اوك انا هعمل البلوكات وانا بعمل البلوكات ظهر شى من الاخ gefara اتضح ان المجله مسروقه طبعا مينفعش اعطى العميل الوقع كداا حرام حذفت المجله بتاعت الاخ وانا سويت مجله اخرى زعل من ايه بقى انى خذفت المجله طيب ما انتى عندك نسخه مسروقه تانيه . + ان احنا بركب المجله بس عطيتك شغل لان انتى كنت طالب منى انى اشغلك معانا بس اوك لاكن الى انتا بتعملو دا حرام اوى

شوف بقى احنا الحمد لله الشغل دا بيجى لوحدو قليل اوى لما بنتخل على الويب العربى نرد على طلب دا فضل من ربنا كل العملاء الى تعاملت مع شركه وسط البلد متاكداا من ان الشركه مش نصابه ولله الحمد لله لحد اليوم مافى واحد يقول ان شركه وسط البلد نصبت عليه الى انتا بتعملو دا على الويب العربى مجرد غيره متنافس فقط لكن الناس عمراها مهتصدقق الناس دى فاهماا الحركات دى كويس اوى

انا عندى الدليل ان انتا سارق مجله انفنتى مرخصه وبتبعهاا كل يوم للناس على انها مرخصه طبعاا الناس بضور على الارخص وانتا مو خصران شى ف المجله بتبيع بسعر قليل

الهكر الى انتا بتعملو على الموقع انتا اخرك تعمل هكر بس انتا مو مبرمج او مصمم او ستضافه

DARK-CODE
05-10-2008, 06:15 PM
وين رابط موقعك يا وسط البلد

وممكن شوي من عملائك ؟

وهل انت صاحب زين للبرمجيات سابقا

نـور
06-10-2008, 02:00 AM
انا اسلام صاحب شركه وسط البلد
انتا بقى يا اخ gefara زعلان صح اوك انا هحكى الحكايه الى انتا زعلان منهاا

انا كنت بسوى موقع احتجت من الاخ دا يركب مجله انفنتى قال انا معى واحد ممكن اركبهالك بسعر حلو اوى بعد ما ركب المجله طلبت تعديل بلوكات والله ما بيعرف اى شى ف البلوكات اوك انا هعمل البلوكات وانا بعمل البلوكات ظهر شى من الاخ gefara اتضح ان المجله مسروقه طبعا مينفعش اعطى العميل الوقع كداا حرام حذفت المجله بتاعت الاخ وانا سويت مجله اخرى زعل من ايه بقى انى خذفت المجله طيب ما انتى عندك نسخه مسروقه تانيه . + ان احنا بركب المجله بس عطيتك شغل لان انتى كنت طالب منى انى اشغلك معانا بس اوك لاكن الى انتا بتعملو دا حرام اوى

شوف بقى احنا الحمد لله الشغل دا بيجى لوحدو قليل اوى لما بنتخل على الويب العربى نرد على طلب دا فضل من ربنا كل العملاء الى تعاملت مع شركه وسط البلد متاكداا من ان الشركه مش نصابه ولله الحمد لله لحد اليوم مافى واحد يقول ان شركه وسط البلد نصبت عليه الى انتا بتعملو دا على الويب العربى مجرد غيره متنافس فقط لكن الناس عمراها مهتصدقق الناس دى فاهماا الحركات دى كويس اوى

انا عندى الدليل ان انتا سارق مجله انفنتى مرخصه وبتبعهاا كل يوم للناس على انها مرخصه طبعاا الناس بضور على الارخص وانتا مو خصران شى ف المجله بتبيع بسعر قليل

الهكر الى انتا بتعملو على الموقع انتا اخرك تعمل هكر بس انتا مو مبرمج او مصمم او ستضافه

نفس طريقة كلام الأخ ميزو والأخ ميسوهوستنج

سيماهم على وجوههم

فنار99
06-10-2008, 05:19 AM
وحشنى المنتدى الجميل واعضائة وعساكم من عوادة