الويب العربي

الويب العربي (http://www.arabwebtalk.com/index.php)
-   شركات تعرض وظائف (http://www.arabwebtalk.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   مطلوب دعم فنى ومبيعات لشركة تمتلك سيرفر كامل (http://www.arabwebtalk.com/showthread.php?t=132087)

طارق_الغلبان 21-01-2010 10:28 PM

مطلوب دعم فنى ومبيعات لشركة تمتلك سيرفر كامل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مطلوب دعم فني من مصر يمتلك الخبرات التاليه:

1- القدره على تركيب جميع انواع السكربتات
2- القدره على ارشفة المواقع في جميع محركات البحث
3- القدره على عمل حماية المواقع + سد الثغرات + عمل جدار ناري
4- حل مشاكل العملاء عبر التذاكر + الايميلات
5- يستطيع تركيب قواعد البيانات الكبيره والصغيره
6- الرجاء ان يكون شخص امين يخاف الله ويكون قد المسؤولية
7 - يوكن شخص مصرى لسهوله التعامل بينى وبينه

وايضا مطلوب 2 مبيعات بنسبة 15 %
وسوف اعطيهم عضويات للشركة لتنزيل العروض والمتابعة فى المعهد التطويرة دائما

ويجب ان يكون مصرى شرط اساسى

للمرساله :
admin@egy3host.com

THoOona 22-01-2010 12:25 AM

ضفنى ياجميل

دعم فنى ومن اسكندريه

uploder59@yahoo.com

*محمد حسن* 22-01-2010 01:10 AM

انا ممكن اعمل معاك مدير مبيعات لمدة عام كامل ولكن منتدى كامل من مجاميعه

يعنى دومين + مساحة + استايل + ارشفة وعمل خرائط للمنتدى + دعم فنى + عمل مجلة للمنتدى . يعنى منتدى متظبط ع الاخر

مقابل انى اكون مدير مبيعات لمدة سنة فى شركتكم والتواجد اليوم لا يقل عن 10 ساعات

لو موافق اميلى بالتوقيع

طارق_الغلبان 22-01-2010 02:46 AM

لازم يا جوست يكون انك تجيب عملاء يعنى انا هديك دا عشان تبقا مدير وبس لازم تجيب عملاء الاول ولو 2 او واحد حتى عشان اعرف انك هتشتغال معاية وهيبقا ليك اميل رسمى

*محمد حسن* 23-01-2010 08:46 AM

يا طارق انا مش فى نيتى انى لازم اخد الموقع منك قبل ماشتغل عشان مش واثق فيك ولا حاجة

بس انا الامتاحانات بتاعتى هاتخلص الاسبوع الجاى وعاوز المنتدى فى الفترة دى عشان فى الاجازة هاكون فاضى وهاعرف اظبطة

وانا ممكن اشتغل معاك الاسبوع دة . بس توعدنى انك تعمللى الموقع الاسبوع القادم لما امتحاناتى تخلص

وانا اوعدك لو اخدت منك الموقع ومعرفتش اجبلك عملاء هادفعلك ثمن الدومين ولو عدة فترة تانية هادفعلك ثمن الموقع بس مش مرة واحدة ولككن هايكون على اجزاء وبكدة انت مش هاتكون خسران حاجة

وانا اوعدك بدة قدام كل الناس هنا فى الويب العربى والحمد لله انا هنا سمعتى زى الفل وعمر ماحد طلب منى شغل ومعملتوش فى ميعادة ولما بتفق على حاجة بنفذها بالمطلوب

لو موافق اكتب رد هنا وضيفنى مرة اخرى ع الاميل

بس تبقى تكتب رد هنا تبلغنى انك موافق او رافض

*محمد حسن* 23-01-2010 08:47 AM

يا طارق انا مش فى نيتى انى لازم اخد الموقع منك قبل ماشتغل عشان مش واثق فيك ولا حاجة

بس انا الامتاحانات بتاعتى هاتخلص الاسبوع الجاى وعاوز المنتدى فى الفترة دى عشان فى الاجازة هاكون فاضى وهاعرف اظبطة

وانا ممكن اشتغل معاك الاسبوع دة . بس توعدنى انك تعمللى الموقع الاسبوع القادم لما امتحاناتى تخلص

وانا اوعدك لو اخدت منك الموقع ومعرفتش اجبلك عملاء هادفعلك ثمن الدومين ولو عدة فترة تانية هادفعلك ثمن الموقع بس مش مرة واحدة ولككن هايكون على اجزاء وبكدة انت مش هاتكون خسران حاجة

وانا اوعدك بدة قدام كل الناس هنا فى الويب العربى والحمد لله انا هنا سمعتى زى الفل وعمر ماحد طلب منى شغل ومعملتوش فى ميعادة ولما بتفق على حاجة بنفذها بالمطلوب

*محمد حسن* 23-01-2010 08:47 AM

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 10:39 AM.