عرض مشاركة مفردة

قديم 25-08-2006, 10:40 PM
egy7 egy7 غير متصل
عضوية مغلقة

مشاركة: 253
مستوى تقييم العضوية: 0
egy7 is on a distinguished road
الافتراضي

اخي العزيز كل ما راح اقوله اني كنت فاتح الشركه بتاعتي دي انا وواحد الي هو ايميله egy7.com هذا واكتشفت انه نصاب ونصب كذا مره بأسم الشركه فطلعته من الشركه والشركه صارت لي انا وبس ومن بعدها اخذ الدومين وغير بياناته وسحبو من المساحه حتى ادخلو بنفسكم موقع الشركه هتلاقونه الدومين مسحوب www.Egy7.com ومن بعدها ولا عدت لي تعاملات معه ولا عدت اعرفه بعد الي حصل وبسبب انه ايميله شبيه من اسم الشركه + ان في مشاركات ومواضيع كان فيها مكتوب ايميلاتا لشركه الوحيده Mi9r@hotmail.com و Egy7.com@hotmail.com
لكن هذا انا ما اقدر اغيره الي هو مشاركاتي وفي ناس من الي نصب عليهم كلموني وعرضت عليهم اسويلهم الشغل بس ما رضون وشكو فيني برده وما صدقوني لكن ما باليد حيله لكن كل الي انا عملته اني حلفت للاخ foxxxx اني ما عندي غير الايميل هذا فقط والله وفعلا انا ما معي باسورد ايميل egy7.com هذا ولو كان معي لاكنت غيرته وما كان حصل اي شئ من المشاكل الي بتحصل والي هتحصل وعشان كل ده انا هفتح شركه جديده ان شاء الله وهتكون بتاعتي انا بس وما هيحصل كل المشاكل هذي لو تلاحظون من كلامي في المشاركات الي فوق ما حاولت ارد على الاخ foxxxx بأسلوب مش كويس بالعكس انا بتكلم كويس جدا عشان ما احد يقول في حقي كلمه عيبه وانا قلت كل الي حصل والله ويارب اعدم نظري لو كنت كذبت في كلمه من الي انا قولته ده كله والكلام امام الجميع وانا ريحت ضميري وحكيت كل الي صار ولو تبون ناس من الي نصب عليهم صاحب الايميل هذا اكلمهم واجيبهم واللي ممكن يعرفكم اني برئ من كل هذا اني هجيب لكم الي اشخاص من الي اتنصب عليهم واني لسه بكلمهم ومعاهم للحين تمام التمام وما شكو فيا نهائي مع انه مدام ان شريكي نصاب يبقي انا نصاب كمان هذا ما اكيد ستعتقدونه طبعا لكن الحمد لله ربنا بيبن الظالم والمظلوم
واسف اني طولت عليكم

آخر تعديل بواسطة egy7 ، 25-08-2006 الساعة 10:44 PM.