الموضوع: مطلوب برمجة voip
عرض مشاركة مفردة

قديم 17-11-2007, 07:53 AM
الصورة الشخصية لـ اطياب
اطياب اطياب غير متصل
عضو

مشاركة: 136
مستوى تقييم العضوية: 17
اطياب is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة GinGrra   مشاهدة المشاركة

ردا على لأخ الفاضل المسمى أطياب صاحب الموضوع لم يختفي ابدا يتصل بك هاتفيا ولاتجيب ثم كان الاجدر بك السكوت دون الكلام لان الصادق في معاملته للاخرين لايتكلم كثيرا وساعود للاتصال بك هاتفيا للتنسيق

اولاً انت صاحب الموضوع مش انا وانما انا ردد فى الموضوع
ثانياً انت ارسلت استفسار وانا رديت بعدها ارسلت طلب ايضاح وانا رديت المفترض يا سيدى الفاضل ترد عليا بواحدة من تلاتة
1- شكرا ياعم عبد العاطى وان شاء الله لو هنناوى هانتصل بيك
2- شكرا ياعم عبد العاطى طريقة العمل او التكلفة مش مناسبنى
3- شكراً ياعم عبد العاطى انا تراجعت فى الموضوع

يعنى انا مش بجبرك على شىء لا سمح الله ولكن زى ما احترمتك احترمنى وعبرنى قولى مثلا مشكور ياعم عبد العاطى على الايضاح
لكن ولا رد ولا سلام

لذا لما لاقيت احد الاخوة رافع الموضوع وهو موضوع قديم دخلت رديت فية

ثالثاً انامش عارف انت بتتكلم بصياغة انك مش صاحب الموضوع عموما انا اعطيك رقم الموبيل الخاص بيا ورقم الشغل فى كلية الهندسة جامعة القاهرة وشرحت لك كل حاجة وبكرر انا مش بجبرك او ادفع للتعامل معنا لا سمح الله ولكن انا فقط زعلت من عدم الردحتى معبرتنيش وقلت كذا او كذا او كذا
زى الناس اللى هنا تفتح موضوع واتفقت مع واحدة ومصرة على ترك الموضوع مفتوح طب ما تتدخل بكل بسطة
انتهى - ملغى - تم الاتفاق شكراً بحيث تقدر كل الناس اللى ردت فى الموضوع ودا عموما فى المنتدى المفترض يحصل سلوكاً

رابعاً الاجدر لى السكوت والكتمان فى القلب ههههههه يا سيدى انا زعلت من عدم حتى ارسال رد اخير يعنى احترام ليا

ارجو ان يكون الفكرة وصلت
بخصوص الصادق لا يتكلم صراحة اول مرة اسمعها تكلم حتى اراك ولا اسكت حتى تصدق ولا لها اى علاقة

اخوكم / ماهر عبد العاطى