عرض مشاركة مفردة

قديم 18-06-2005, 01:27 AM
مصعب مصعب غير متصل
عضو

المدينة: مصر الحبيبة
مشاركة: 44
مستوى تقييم العضوية: 0
مصعب is on a distinguished road
الافتراضي

السلام عليكم ..
اسف على التاخير .... سامحوني

بالنسبة للاخ معاذ ...
اعتقد ان في احد الاخوة الافاضل ضرب مثال وهو ممكن يتحقق مع اييييي شركة مهما كانت وهذا المثال هو ان تكون الشركة مثلا معتمده عندي وانا متكفل باي ضرر ويكون مثلاااا عنده 10 عملاء فقط ... ويقفل موقعه لاي سبب من الاسباب ( وهنالك اسباب كثيره ) منها مثلا ان السيرفر او الريسلر اللي مستضيف عليه العملاء انقفل او الشركة اللي حاجز عندها الرسيلر قفلت بدون سبب !!! وانا المشكلة تقع علي وانا اللي ادفع للعشر عملاء !!! اعتقد ان هذا حراااام .... ولا يمكنك ضمان اي شركة 100 % اعتقد ان اعلى نسبة يمكنك بها ضمان شركة هي 80 % ( رايي الشخصي ) وهي نسبة عاليه جدا مقارنة بالمواقع الكثييييرة الاخرى الغير مضمونة على الاطلاق ...
----------------------------------------

بالنسبة للاخ www.3inuae.com

كلنا نتفق على ان الويب العربي وسيله لضمان شركات الاستضافة المسجلة عليه ونحن نشكرهم على جهدهم وعلى صفاء نيتهم وانا هنا فقط لعمل موقع خاااص فقط بهذه الخدمة وان شاء الله اوفق فيه ...

--------------------------------------

بالنسبة للاخ اكت نت
تم الاضافة الحمد لله واشكرك على كلامك وكلنا اكيد بنحب الويب العربي وبستفيد منه

الان مع خطة العمل .....
بسم الله الرحمن الرحيم ....
دلوقتي انا قررت اني اعمل موقع ودومين خاص بهذه الخدمة ( مطلوب منكم اذا تكرمتم تسمية لهذا الدومين يكون متوافق مع الخدمة التي يقدمها الموقع وانا احجزه )

بالنسبة لوقت العمل ....
انا حاليا مشغول بسفري الى بلدي الحبييييبة جدا ( مصر الغاية ) وكمان بعمل على فتح موقع اخر ( سيكون مفاجاه للكل باذن الله ) وسيتم افتتاح الموقع ان شاء الله على اول شهر سبعه وهابلغكم باخر التطويرات ( ده كله كلام عن موقع desdream ) مش الموقع اللي انا حاطط فكرته هنا ....
لذا وكما ترون انا مشغول جدااا حاليا وكمان هاترك لكم الفرصه لكي تزودوني بالافكار الحلووة منكم وان شاء الله مبدئيا سيبدا العمل في الموقع وفي انشاءه اعتبارا من اول شهر ثمانية وسيتم الانتهاء منه في اقرب وقت ... في الردود القادمة ان شاء الله سقوم بوضع فكره العمل النهائية ولكن بعد تقديم ارائكم واقتراحاتكم

والان اترككم في رعاية الله