عرض مشاركة مفردة

قديم 27-05-2008, 04:04 PM
الصورة الشخصية لـ أول حب
أول حب أول حب غير متصل
عضو

المدينة: 2WL7OP.com
مشاركة: 944
مستوى تقييم العضوية: 19
أول حب is on a distinguished road
الافتراضي

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا جيت بعد غياب عن الردود لكن هالموضوع شجعنى ارد

ناوى أخرب و أخدلى كمان انذار شو علينا

خلينا نتكلم بصدق و صراحة و بدون لف و دوران و بدون كلمات منتقاه يعنى بدون حصة تعبير

خلى البساط أحمدى على رأى اخوانا و حبايبنا المصريين

قبل إنفنتى

جميع المواقع كانت عبارة عن صفحة رئيسية ( تصميم أى كلام ) و إن ربنا منعم و ممتفضل رح صممها عند مصمم

قائمتين على الجنبين بروابط

مكتبة الجوال مكتبة الفيديو مكتبة النكت المكتبة الاسلامية ام احمد و ام حسين و قسم خاص لبنت جيرانا

و لما تدخل على الروابط تلاقيها ( تعال بعدين ) يعنى كامينج سوون )

و منتدى شغال و منفذذ دردشة

بس عاد خلينا بلا مجاملات و ما حد يجي يحكيلى لا والله كان موقعى بنافس جوجل بس انا الشيطان لعب بمخى

و حكيت اشترى انفنتى و بسبب حقوق الشركة الزوار بطلو يفوتو الموقع

و بعدين معكم أنا شخصيا كرهت هالقسم إلى مخصص للتحديثات و التطوير و ما بيوم بفوت القسم الا كله مشاكل فاضية

مع احترامى للجميع

خلوا الحقوق موجودة شو يعنى ؟ دعاية لموقع أبعاد صحتين تستحق أنا ليس سعودى و راح اخلى حكاية الجنسية على حنب

أنا عربي و بفتخر إن البرنامج من ايدي عربية لدي صديق و له برنامج لذيذ قريب من انفنتى و برمجتة هو شخصيا

اسمه سفارى ( ما بعمل دعاية بس مجرد الكلام اخدنا )

و لا اخفيكم ان طريقة العرض للصفحة الرئيسية لديه اجمل من انفنتى لكن انفنتى يا أخى حبيتها من أول نظرة

أتمنى شى واحد بس والله نفسي بشى واحد قبل ما اموت

نفسي اشوف العرب بيفكروا و بيشتغلوا مش مكتفين ايديهم و مش عاجبهم العجب

راى يجي واحد يحكى ( شكله هالأخ بياخد مرتبة من شركة أبعاد و اخدله نسخة مجانيه على هالخطبة )

لا والله يكفى إنى أول عريس لإنفنتى أخد إنذار أحمر يعنى فى بينا شوية تجاذب بالحديث مع ابعاد

بس كان لهدف و انتهى و الحمد لله و بعدها عرفت انى غلطان شوى بس شوى يا ابعاد مش كتير

خلوا الأخ محمد يركز و يشربلو فنجان قهوة عربية و إذا بدخن أو بأرجل حد يطير يشتريلة علبة سجاير خليه يطلعلنا إبداعاته

بدنا الإبداع العربي بكفى فاشلين مش عارفين نحتل دولة غربية خلينا ما نكون فاشلين كمان بالعقول العربية

كن يا استاذ محمد و استاذ خالد لو توقفت عقولكم عن التفكير و الابداع و ما اخرجتوا لنا كل ما هو متميز ما تلومو الا نفسكم

فى الختام ما حد يزعل من كلامى و خلونا نفكر بتطوير مواقعنا افضل من تضييع الوقت فى التذمر

كل الود

التوقيع