عرض مشاركة مفردة

قديم 06-04-2009, 03:32 AM
Masrawy007 Masrawy007 غير متصل
عضو

مشاركة: 14
مستوى تقييم العضوية: 0
Masrawy007 is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة عبد الرحيم1989   مشاهدة المشاركة

ياحبيبي Masrawy007
أولا : أنا قللت المبلغ وجعلته ثمانية دولارات أم أنك لاتستطيع القراءة
ثانيا : أنا وعدت من يحضر لي خمسة أشخاص أن أعطيه الكتاب مجانا وهل يوجد أكرم من ذلك
ثالثا : والله العظيم يمكنك تحصيل العشرين دولار في يوم واحد وبسهولة تامة وأنت جالس على كمبيوترك
رابعا : لو أنني جعلت الكتاب مجاني فإني بذلك أكون قد قللت من شأن المعلومات الموجودة فيه
خامسا : كتاب شكسبير ياذكي لن تستفيد منه إلا للتسلية وهل يعلمك كتاب شكسبير كيف تحصل على المال
سادسا : أردت أن أخبرك أنك دخلت إلى الموضوع لتجد عملا وأريد أن أخبرك
بأنك لن تجد عملا أبدا مادام فمك الثرثار ينطق بالتفاهات والترهات
سابعا : أنت لاتريد الكتاب والكتاب فيه معلومات تدلك وتعلمك كيفية الحصول على المال
فعلا كما قلت ((((( اللي يعيش ياما يشوف ))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ثامنا : والله ظننت الناس في هذا الموقع يعرفون مصلحة أنفسهم لذلك أخبرتكم عن الكتاب قبل أي شخص آخر
ولكنني علمت الآن.............. المثل (((( اعمل الخير وارمه في البحر)))) ولا تستحق أنت وأمثالك الخير أبدا
وهناك تاسعا وعاشرا و....................... ولكن أتمنى أن تكون قد تعلمت درسا جيدا لاتنساه طوال حياتك

ياعزيزى شعبان عبد الرحيم الشهير بشعبولا هقلك حاجة لو انت كلامك صح هيبقي اكيد انت دلوقتي ملياردير وراكب الهامر
ده لو .. بذمتك في ملياردير محترم وشيك وانيق وعنده سيارة هامر اخر موديل يفسد عقول الشباب بمواضيع زى كده
وبعدين انت تقول,,, ان كتاب شكسبير لن تستفيد منه الا للتسلية وهل يعلمك شكسبير كيف تحصل علي المال

هو الادب بقي تسلية الصبر من عندك يارب طب تسمى موضوعك ده ايه ؟
وبعدين الواحد بيقراء علشان يطور من نفسه ذهنيا وعلميا وفكريا مش علشان يفسد عقول الشباب ويلغي من عقولهم حاجة اسمها طموح واحلام لان بموضعك كل حاجة سهله مفيش صعوبات مفيش ازمات
شوفلك حاجة تشغل فراغك وارحمنا

التوقيع
www.3arb-way.com
منتديات عرب واى

آخر تعديل بواسطة Masrawy007 ، 06-04-2009 الساعة 03:35 AM.