عرض مشاركة مفردة

قديم 03-09-2010, 10:26 PM
*محمد حسن* *محمد حسن* غير متصل
عضو

مشاركة: 1,741
مستوى تقييم العضوية: 18
*محمد حسن* is on a distinguished road
الافتراضي

هذة حكايتى والدلائل اللى بينى وبين صاحب منتديات دزها النصااااااااااااب واللى عاوز يبيع المنتدى واتمنى لا احد يشترية منهـ

ألسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بسم الله الرحمن الرحيم

انا انسرقت من صاحب منتديات دزها ومعى الاثباتات والدلائل بالصور والمستندات

ولكن راح احكيلكم الحكاية وما فيها من البدية

صاحب المنتدى طلب منى بان اقوم عمل جلب زوار لموقعة بعدد لا يقل عن الفين زائر يوميا ولكن يشترط بان اقوم بعمل تجربة بموقعة واذا نجحت التجربة سيتم دفع مبلغ 400 ريال ونكمل العمل يوم الثلاثاء ,, والكلام هذا كان من فترة طويلة من حوالى 4 او 5 اشهر مش متذكر

وانا بالفعل قمت بعمل التجربة ونجحت وطلبت منة ارسال المبلغ ,, قاللى اوك ,, كمل عملك وسارسل لك المبلغ ولكن قوللى البيانات وقبل ماكتب البيانات قفل الاميل ولن يفتح لفترة اكثر من اسبوع والفترة هذة كنت بعمل بردو ***** لة لانة قاللى كمل عملك وبعد اسبوع من العمل فتح فتح الاميل وعرفت بة بانة نصاب

وهذة الدلائل من البداية للنهاية

هذة صورة توضح الاتفاقية بيننا

وهذة صورة قبل بدء العمل

هذة صور بعد العمل

شوفو الفرق فى الزوار قبل وبعد العمل
هذة كلمة تثبت انة نصاب وانة طلب منى ان اشتكية فى نصب كوم لانة عارف انة نصب عليا بس بيطلب ان اشتكية فى نصب كوم لانة نصاب .. يعنى مابتفرق معاه وقلبو جاحد .. اللى يخلية ينصب على الناس متفرقش لو حد يسوء سمعته

هذة صورة تدل انة نصاب وانة هو يعترف بان هو استفاد من زوارى يعنى من شغلى ,, وكمان بيقول ان المصريين حرامية وخاينين ويجوز علينا النصب ,, يعنى حلل ان االواحد ينصب على المصريين

وكان عندى صور كثيرة وكثيرة واثباتات اكثر بس للاسف مش موجودة عندى ع الجهاز

بس انى حذرتكم منة

واقسم بالله العظيم نصب عليا ومش هانساة

وراح ادعى عليك يا نصاب وبالذات هادعى عليك فى هذة الايام المفترجة

حسبى الله ونعم الوكيل فيك