عرض مشاركة مفردة

قديم 01-07-2011, 11:30 AM
انجاز لخدمات الويب انجاز لخدمات الويب غير متصل
عضو

مشاركة: 110
مستوى تقييم العضوية: 13
انجاز لخدمات الويب is on a distinguished road
الافتراضي

والله والله يا كاتب الموضوع ما كنت ناوى ارد بس الناس الى ردت دى مش معقول هى ترد وانا الى اقترحت توحيد الاسعار اسكت

شوف يا سيدى الغريبه انا كاتب المشكله ( من وجهة نظرك ) والحل كتبته بردو

بس الغريبه ان الحل رغم انك بتوصف انه سهل تماما ما عملتش بيه ليه الله اعلم !!!؟؟

انت قولت الموضوع سهل وبسيط مجرد كوبى وباست مفيش ابداع ممكن نستعين بالر اس اس افضل واسهل ويحل كل المشاكل طيب ما تستعين بيه منها هتوفر فلوسك ومنها هتمشى كلامك وبالتالى مش هنلاقى حد يطلب شغل مننا فهنقبل باقل الاسعار

وبعدين قولت ممكن اصحاب المنتديات تكتب هى لاننا فى الصيف واجازه وكل سنه وانتوا طيبين واهو يبقى بيوفر فلوسه وبيجتهد علشان موقعه هو موقع حد غريب

طيب افهم بقى بحق لا اله الا الله فهمنى ايه الى مخليك كاتب موضوع طالب فيه

الف موضوع ب 100 ريال ؟؟؟ متوفر فلوسك وتعمل الار اس اس

او اتسلى واكتبهم انت قولت ان ال 100 موضوع بيتكتبوا فى ساعه يعنى لو قعدت شهرين اتنين بالنظام ده ممكن يبقى موقعك من اكبر المواقع فى عدد الموضوعات والردود

طيب يعنى انت كاتب المشكله والحل

اذن الفائده من وجهه نظرك ان ينتفض اصحاب المواقع ويثوروا ويتحدوا على ان المبلغ ضخم وحرام حرام

180 ريال على الف موضوع والف رد ( ده مجرد كوبى وباست مش متعب فى حاجه ولا فيه ابتكار )

طيب يا سيدى الفاضل احب اطمنك

واقسم برب الكعبه والله والله والله واقسم بالله

ثالث او رابع يوم كتبت فيه الموضوع تعاقدت مع 3 منتديات وكلهم كانوا مرحبين جدا جدا

ومنهم واحده اسمها قلب الياسمين تركت رد فى الموضوع الى انت معتر ض وعليه وقالت انا مقدره تماما لمجهوداتكم وموافقه على السعر

ولهذا اطلب من كل المنشطين لا يردوا على هذا الموضوع لاننى اريد ان اعرف كم صاحب موقع ومنتدى يوافق على هذا الظل ...... اقصد هذا السعر

وبالنسبه لجزئيه المنتديات الاخرى

المشاغب

ترايد نت

روابط فى بى

بيتو هوست

سوالف

الحمايه

لا تقلق ابشرك فى خلال يومين او ثلاثه سوف تجد نفس الموضوع بنفس الاسعار

التوقيع
شركه انجاز لخدمات الويب

اول شركه رسميه مسجله بسجل تجارى رسمى لخدمات الويب

استضافه _ تصميم _ اشهار وتنشيط __ دعم فنى _ تركيب اسكربتات