عرض مشاركة مفردة

قديم 01-07-2011, 05:58 PM
M!KE Coder M!KE Coder غير متصل
عضو

مشاركة: 30
مستوى تقييم العضوية: 0
M!KE Coder is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة رحاب الروح   مشاهدة المشاركة

انا اؤيد work hard فكل كلمه ازاى 100 موضوع فى ساعه ازاى حضرتك انت متخيل انت بتقول ايه و اصلا انت عارف انت بتقول ايه لو حضرتك مش موافق على السعر دا يبقى برحتك وانت شايف كدا واحنا شايفين ان شغلنا يستحق القيمه دى واكيد اصحاب المنتديات عرفنا وعارفين كل واحد شغله ازاى وعامل ازاى وازاى الشخص دا بيتعب عشان يطلعله الشغل بالشكل دا بص حضرتك لو انت بتقول ان ال100 موضوع فساعه يبقى اكيد حضرتك بتستخدم البرنامج اللى انت حاطه دا لكن احنا بنشتغل بما يرضى الله وبنعمل موضوع موضوع ورد رد فبلاش حضرتك تقول كدا وتقطع ارزاق حد انا عارفه انت ليه بتقول كدا او عامل الموضوع دا انت خايف ان اصحاب المنتديات يوافقوا على السعر دا وانت توافق بعد كدا على السعر دا لان هيبقى السعر موحد وطبعا خايف تدفع مبلغ زى دا لان انت مفكر ان الناس كلها اللى شغاله فالويب بيستخدموا البرنامج اللى حضرتك حاطوه دا وحابه اعرفك ان مفيش حد واثق من نفسه ومن شغله غير وعامل اعلان عن نفسه واصحاب المنتديات بيطلبوه فياريت لو حضرتك مش عاجبك الموضوع تبقى تروح المشاغب ولا ترايدنت وهتلاقى الاسعار اللى انت عاوزها لكن هنا السعر بقى موحد واحنا اتفقنا على دا والله المستعان ومعلش حابه اعرفك حاجه تانيه حضرتك من ضمن الكلام اللى مش يتصدق ان حضرتك بتقول ان ال1000 موضوع حصرى ب100 ريال طب ازاى اصلا العادى كان زمان ب100 ريال انت عارف ان ال100 حصرى ب100 ريال ولا حضرتك مشفتش اى عرض من العروض دى لان الصور بتيقى حصرى 100% للمنتدى وطبعا دا غير رابط المنتدى اللى عليها على العموم مش عاوزه اطول اكتر من كدا بس انا عاوزه اقولك حاجه ومتزعلش منى متقطعش ارزاق الناس عشان ربنا يبركلك فرزقك ومعلش على الكلمه

انا شم بيتخدم البرنامج اللى انا حطه فى كتابه 100 موضوع فى الساعه انا بقدرانقلهم بنفسى بسهوله و بسرعه جدا كل الحكايه ان الساعه دى او النص ساعهدى انا اصلا بكون مركز فى ميت حاجه تانيه مش مركز فى الشغل ده و انا شم بتعتب نفسى فى شغل انا كفايه عليا افكر ازاى اعمل شغلى باسهل الطرق و بدون تعب و بعمل على كده

انا مش بقطع ارزاق الناس كله بيلاقى رزقه لكن مادام فى طريقه سهله حد يستخدمها يمكن حد محتاجها طريقه مجانيه مش قادر يدفع المبالغ اللى بتقوله عليها دى يستخدمها و مايدفعشى كمان اى حد بيجتهد بيلاقى رزقه و ربنا بيرزقه طالما متقن عمله و بيراعى ربنا فيه .