عرض مشاركة مفردة

قديم 12-03-2012, 10:35 PM
ahmedabdalh ahmedabdalh غير متصل
عضو

مشاركة: 9
مستوى تقييم العضوية: 0
ahmedabdalh is on a distinguished road
الافتراضي مطلوب 10 افراد لانضمام الى شبكتى الالكترونية لتحقيق معى راتب شهرى 3099 دولار

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعا المعظم ممكن يكون مفكرنى انى اهرج او اهزر او ادخل اتسلى ولكن العكس تماما جدا (والله على ما اقول شهيد)

كل الحكاية انى هبقى مسئول عنك فى شبكتى الخاصة فى شركة wazzub والعشرة اللى معايا دول مهمتى انى اخليهم يحققوا مبلغ
3099 دولار شهريا ولكن محتاجة فى اول 5 او ست ايام تعب شاق من على جهازك شوية ثم بعد ذلك سترتاح مدى حياتك بدخل شهرى محترم

والتواصل هايكون من على المنتدى فى هذا الموضوع عشان نكون واضحين وفى شفافية فى التعامل مع بعض وامام الادارة
(ربى على ما اقول شهيد ) على هذا الموضوع هو صدق تام جدا
لان هذه الشركة لها صفحتها على الفيسبوك وتويتر ووضعت اغنيتها على موقع امازون بثمن 9 دولار
طبعا انا عايز اختصر الوقت وهاوضح لفريقى كل شىء فى اجتماعى معهم وانا واثق انى ساجعلهم يحصلون على هذا الراتب شهريا

فقط اكتبلى ايميلك وقول لى انا معاك وشوف ماذا سيحدث وسوف اشرح كل شىء وسارد على كل الاستفسارات
وسوف اعمل غرفة كونفرانس لاعضائى على الياهو لنتجتمع فريق العمل كلنا وندرس كل شىء بحيث فى اقل من اسبوع فقط نحقق هذا المبلغ الذى سيكون شهريا مع اننا نعملوا مرة واحدة فقط ولكن ساقلك كل شىء فى الاجتماع
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخوكم /احمد ابراهيم (مهندس مدنى )