عرض مشاركة مفردة

قديم 01-07-2011, 06:50 PM
yasmenaaa yasmenaaa غير متصل
عضو

مشاركة: 49
مستوى تقييم العضوية: 0
yasmenaaa is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة رحاب الروح   مشاهدة المشاركة

بجد انا تعبت من كتر منا اعدت قرات الكلام ومش عارفه فى ايه حضرتك على فكره من مصلحتك ان السعر يبقى عالى مش عارفه حاسه ان فى حاجه غلط ومش عارفه انتى متمسكه ليه بالرد وبالطريقه دى كمان بتفكرينى بالاستاذ بتاع البرنامج الغريب اللى بيقول عليه دا وان سعر ال1000 موضوع ب100 جنيه وحاجات كدا يااستاذه ياسمينا دا اتفاق انا و33 عضو اخر اتفقنا عليه واتفقنا اللى هيحط اسعار غير كدا يبقى بيحاربنا فشغلنا واتفقنا ان احنا هنخربله موضوعه وعلى فكره دا من مصلحتك ان السعر يبقى عالى وانك تاخدى فلوس مقدم عشان تضمنى حقكك بدل ماتتعبى وتعبك يروح على الفاضى وموضوع انك بتقولى انك بتحطى 120 موضوع فساعه دى كدب مليون فالميه لان فى منتديات يااستاذه ياسمينا بننتظر فيها شويه حوالى دقيقه يبقى فالساعه على افتراض انك بتحطى مواضيع بالساعه يبقى 60 موضوع الا اذا كنتى بتستخدمى البرنامج RSS اللى بيحط المواضيع الكتييييير يااختى ياسمينا ولاخر مره بقولك العرض دا فمصلحتك مش ضددك وبلاش طريقه الرد اللى انا حاسه فيها انا والكل انك (بالمصرى كدا) مسكالنا على الواحده
وربنا يوفق الجميع وانتى اولنا يااختى لان احنا مش بنقف فطريق حد احنا عاوزين تقدير لتعابنا ومجهودنا مش اكتر من كدا

ياستى وانا مالى بيكوا ايه بحاربك دى ؟
خليكى فى العرض ده على الله ينفعك
اعتراضى الوحيد على شماتة صاحب هذا الموضوع فيا ودى مش اخلاق انسان يعرف ربنا
لان كما تدين تدان
واقسم بالله العظيم انا بحط كمان اكتر من 120 موضوع فى الساعة
لكن بشرط ان الموضوع يكون منقول وليس به اى تغيير
وبشرط ان المنتدى لا يوجد به خاصية الانتظار بين المشاركات
وكل هذا كان متوفر فى المنتدى الذى شاركت فيه فلماذا ارفض العمل به ؟