عرض مشاركة مفردة

قديم 23-03-2005, 02:11 PM
XzaB XzaB غير متصل
عضو

المدينة: القاهرة
مشاركة: 54
مستوى تقييم العضوية: 20
XzaB is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر ICQ إلى XzaB إرسال رسالة عبر  AIM إلى XzaB إرسال رسالة عبر MSN إلى XzaB
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة Myvodaphone  

انت مجرد شخص مهرج داخل تهرج مع الشركة
ولو كنت جاد
كنت عرضت لك المواقع المعروضه للبيع
لكنك داخل تقولي
100 الف ريال
واشتري ب 100 الف ريال
وعمال تضحك علينا
وبتاع
وانت اللي اضفت ايميلنا
وليس نحن
وانت اللي جاي علينا
وانا عرضت عليك المواقع لدينا
ولكنها ماعجبتك
وعمال تقولي مواقع عاليه وبتريد مواقع رهيبه
وانت مجرد شخص يبي انه يطيل علي الناس
وماحابب الشراء ومسمي موقعه باسم موقع الغلا
ومااراه الا شخص داخل يهزر ويانا
ونحن الحمد لله لنا سمعه طيبه في المجال هذا
ومقر شركتنا موجود - جمهورية مصر العربية
مصر عباس العقاد امام جنينه مول الدور الاول والثاني
ونحن موجودين دائما هناك
وهذا هوه المقر
ولو انت فعلا جاد
تقدر تدخل علي المنتدي هنا
حق الويب
وراح تجد اكثر من 20 موقع لدينا
مجهزين
ومصممين وكاملين
معروضين للبيع
وهم ملك للشركة
ولكنك داخل تهزر فقط
والكلام انت تقدروا تقروا الكلام اللي كتبناه
وهو مجرد كلام تهريج مع شخص مهرج
يريد اطاله وقتنا
شكرا لكم
وارجوا اني مااكون اطلت عليكم
ونرجوا من المشرف علي القسم
ايقاف اي عضو يحب انه يهزر مع الشركات ومن يحط عروض وهميه شكرا له

حرااااااااام عليك شوهت سمعتنا المصريين بيك و بامثالك , جنينة مول مين يا حبيبى ؟ انتا اساسا شلب طناطوى متعرفشى غير اخرك نادى طنطا , و بتكلم و تنصب على الخليجة بأشياء مش واقعية , اساسا جنينة مول مفيهاش شركة انترنت واحدة , غير كدة انتا نصاب و واضح من كلامك معا الراجل , واللهى انتو فعلا خربتو البلد , علشان انتا مش لاقى شغلانة تروح تقول اعمل نفسى مصمم و انصب على الخليجة اللى عندهم فلوس و بيترول (ههههههه) هتروح من ربنا فين واللهى حررررررررررررررررررررررام بقى اللى بيعملوه المصريين , الناس كلها بتقول علينا نصابين ..........
الى الاخوة العرب محلوظة منى صغيرة .... اى حد يحب يشتغل معى مصريين اولا اللى يديك رقم موبايل اعرف انو نصاب
لانو الموبايل هنا عند كل الناس من الاطفال ال6 و ال7 سنين احد البواب و بـــ50 جنيه تجيب موبايل يعنى ما يعادل ال 9$ .... بس الهواتف الارضية بتقدر تثبت انو نصاب ولا لأ ..........

ملحوظة اخرى تعاملو مع اهل القاهرة الاصل احسن و لازم تتحقق انو من القاهرة , او انا ابصملكم بالعشرة انو مش حيصحل عملية نصب من واحد اساسا من القاهرة ,,, عايش فى القاهرة مش يقولك شركتى فى القاهرة .....
ليه بتوع القاهرة مينصبوش لانى الحالة المادية للبخشو النت كويسة جدآ و مش يحتاج انو ينصب
بس ماحفظة زى طنطا (و اسف للاساءة) انا موشفتش فيها ولا واحد عندو ضمير
للعلم انا معظم اصحابى طنطاوية بس انا عارفهم فى المواضيع ده ......

ده بيقولك بلدة طنطا و انا احب اعيش اونطة (هههههه) ولاهى العظيم انا اعرف الطناطوية من حوالى 5 سنين مشوفتش فعلا واحد عندو ضمير , بيستخدموا دماغهم فى قصر الطريق (النصب) عمتنا اسف للهجوم الشديد ...
بس انا ساكت من زمان على المصريين و اللى بيعملوه فأنفجرت مرة واحدة لانى انا فى الاخر واحد منهم ....
بس المصريين كويسين فى الكمبيوتر جدآ و كوسييييييييييييييييين اكتر فى النصب و العالم كلو عارف كدة بس زى ما المثل بيقول متحتش كل البيض فى سلة واحدة .... لانى ممكن تلاقى طنطاوى كويس جدآ و يفيضك بس المشكلة انو النصابين ظاهرين على وش القفص و صعب تلاقى الكويسين .....

شباب الخليجين اى حد يريد يتاكد انو المصرى اللى يتعامل معاه نصاب ولا لأ انا ممكن انزل اشوفوهلكم مخصوص و اقلكم الرد و مجانآ , بس فى سبيل تحسين صورة المصريين شوية و احاول اخليكم مرتبطين مع اللى عندهم ضمير ....

الكلام اللى قلتو كلو لا يبنطبق على الكل , بلا هو ينطبق على النصابين و اللى معندهمش ضمير و بس و فى الاخر الحساب يوم الحساب...