عرض مشاركة مفردة

قديم 01-07-2011, 06:39 PM
رحاب الروح رحاب الروح غير متصل
عضو

مشاركة: 315
مستوى تقييم العضوية: 14
رحاب الروح is on a distinguished road
الافتراضي

بجد انا تعبت من كتر منا اعدت قرات الكلام ومش عارفه فى ايه حضرتك على فكره من مصلحتك ان السعر يبقى عالى مش عارفه حاسه ان فى حاجه غلط ومش عارفه انتى متمسكه ليه بالرد وبالطريقه دى كمان بتفكرينى بالاستاذ بتاع البرنامج الغريب اللى بيقول عليه دا وان سعر ال1000 موضوع ب100 جنيه وحاجات كدا يااستاذه ياسمينا دا اتفاق انا و33 عضو اخر اتفقنا عليه واتفقنا اللى هيحط اسعار غير كدا يبقى بيحاربنا فشغلنا واتفقنا ان احنا هنخربله موضوعه وعلى فكره دا من مصلحتك ان السعر يبقى عالى وانك تاخدى فلوس مقدم عشان تضمنى حقكك بدل ماتتعبى وتعبك يروح على الفاضى وموضوع انك بتقولى انك بتحطى 120 موضوع فساعه دى كدب مليون فالميه لان فى منتديات يااستاذه ياسمينا بننتظر فيها شويه حوالى دقيقه يبقى فالساعه على افتراض انك بتحطى مواضيع بالساعه يبقى 60 موضوع الا اذا كنتى بتستخدمى البرنامج RSS اللى بيحط المواضيع الكتييييير يااختى ياسمينا ولاخر مره بقولك العرض دا فمصلحتك مش ضددك وبلاش طريقه الرد اللى انا حاسه فيها انا والكل انك (بالمصرى كدا) مسكالنا على الواحده
وربنا يوفق الجميع وانتى اولنا يااختى لان احنا مش بنقف فطريق حد احنا عاوزين تقدير لتعابنا ومجهودنا مش اكتر من كدا

التوقيع
قروب رحاب الروح للتنشيط والاشراف والتعبئه

roby1_love23@yahoo.com

roby1-love23@windowslive.com

ولكن للجادين فقط