عرض مشاركة مفردة

قديم 06-04-2007, 12:22 AM
el basha el basha غير متصل
عضو

مشاركة: 40
مستوى تقييم العضوية: 0
el basha is on a distinguished road
الافتراضي

NicEgypt اولا احب اشكرك لمعلوماتك القيمة و الى فعلا افادتنى جدا .. و واضح انك فاهم الموضوع و عايش فى الموضوع فى اكيد عندك خبرة فية و بايجابياتة و سلبياتة ان وجدت ... انا عندى بعض الاستفسارات ياريت تساعدنى فى اجابتها ..
1 - بالنسبة لخدمة النيتا بنك .. اكيد انت شغلك بيلزم انك تستعملها كتير لكن انا مش حستعملها كتير زيك لكن كل فترة كدة ممكن استخدما مرة .. فالاعطال بالنسبة لي مش مشكلة اوى .. بس يا ترى ممكن ابعت فلوس لحساب موجود فى بنك برة مصر ؟؟ او فى دولة عربية ؟؟ و يا ترى جربتها بنفسك ؟؟ و فية سؤال انا محرج والله اسألة لكن لو ما حبتش تجاوب عليه بلاش و انا حتفهم .. اية اسماء البنوك الى قبلت التحويل منك و اية البنوك الى نفعت انها تحولك ؟؟

2 - اية نسبة الاعطال الموجودة فى الخدمة بشكل عام .. وهل مؤثرة على عملك ؟؟ و واضح انك بتشتغل فالمجالة و موقع للبرمجة فا اكيد الموضوع بالنسبة لك مهم

3- انا اتحدث على حساب الشباب الى هو youth offer ... و هو يشمل النيتا بنك ... فا يا ترى ممكن ارسل و استفبل فلوس بردة عن طريقة مع العلم انة حساب توفير ... و لا لازم اعمل حساب عادى ؟

4- بالنسبة لفيزا الانترنت .. انا بستعمل فيزا بنك مصر و بصراحة لا يعلى عليها و مفيش موقع رفضها ابدا .. يا ترى واجهت مشكلة مع فيزا البنك الاهلى سوستية جينيرال ؟

5 - ينفع اربط ما بين حسابى و ما بين 2CO ؟؟؟ بحيث انى اتسلم الارباح على رقم حسابى ؟؟

6- ما هى خطوات تحويل الفلوس من حسابى الى حسب اخر ؟؟

انا عارف ان اسألتى ممكن تبان سخيفة لكن انا للاسف معنديش خبرة بالمواضيع دى خالص .. و شكرا ليك جدا

آخر تعديل بواسطة el basha ، 06-04-2007 الساعة 12:25 AM.