عرض مشاركة مفردة

قديم 02-03-2010, 01:56 PM
مـ حـ تـ ر فـ مـ حـ تـ ر فـ غير متصل
عضو

مشاركة: 24
مستوى تقييم العضوية: 0
مـ حـ تـ ر فـ is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة *محمد حسن*   مشاهدة المشاركة

[/center]
هههههههههههههههههههه

اخى انا كلامى واضح وانا مش بهاجم حد ولا بشمت فى حد

وبالنسبة للتأكد من كلامى

مثل ماذكرت موقع مجتمع كونكر العربى .. لن يعمل معاك لان صاحبة شركة وليس شخص وبل شركة عالمية ولها مكانتها بالعالم اجمعه وهى شركة tq وهذا الموقع الرسمى للشركة www.conqueronline.com

ومجتمع كونكر العربى لن يحتاج لبرمجة تزيد الاشهار للموقع .. لان اللى بيفعل ذلك بيعمل كدة عشان اعلانات المنتدى وهما مش ببيعملو اعلانات فى موقعهم وايضا غير كدة هما اصلا مش محتاجين شهرة لان العالم كلة يعرف لعبة كونكر

وفى نهاية الكلام

انا اتحداك امام جميع اعضاء المنتدى والاعضاء هم من يقولو من اللى كلامة صحيح سواء انا او انت

قوللى كيف تعاقدت مع منتدى مجتمع كونكر العربى .. واصحابة اصلا شركة اجنبية وعالمية وشركة تكسب بالمللايين الدولارات بل بالمليارات من لعبة كونكر والكل يعرف ذلك

اذا وضعت رد تثبت بانك فعلا تعاقدت مع شركة كونكر يبقى انت صحيح

واذا لن تضع الاثبات فبدون زعل .. انت نصااااااااااااااااااااااا ااااب كبير

وعلى فكرة .. شوف مين اللى قفل الردود على موضوع كونكر من بينى وبينك .. وهو انت لان لا يوجد رد لك ترد عليا بية

وارجو من الجميع عشان يتاكد انى كلامى صحيح قبل مايتعاقد مع السهم الذهبى

شوفو بداية ردودى بالموضوع

هلا

اقولك شىء انا الله يشهد انى ما بدافع عن أحد ولكن انت من بدايه الموضوع وانت تريد اثارة المشاكل وجاء لك الوقت لتشمت

اقولك شىء ويشهد عليه ربى العباد انا تعاملت مع هذى الشركة برمجيات سونى واقسم بالله قامو بعملهم على اكمل وجه ودقة وانا هنا ليس للدفع عنهم

وجب عليه الشهادة وانت بحق تصاد فى الماء العكرة نعوذ بالله

من الطبيعى عدم الافصاح لك باى اتفاق حدث لانك لا تمثل لهم صلة او شىء او تعاملت معهم

اسمع نحن ما بدنا رائيك احتفظ فيه لحالك

وجب عليه الشهادة وانت بحق تصاد فى الماء العكرة مثال ما قال الاخوان نعوذ بالله

آخر تعديل بواسطة مـ حـ تـ ر فـ ، 02-03-2010 الساعة 01:59 PM.