عرض مشاركة مفردة

قديم 26-05-2008, 06:50 PM
الويب2002 الويب2002 غير متصل
عضو

مشاركة: 72
مستوى تقييم العضوية: 0
الويب2002 is an unknown quantity at this point
الافتراضي

والله يا شركة spslink انتم تعبين نفسكم على الفاضى ليه بترودو على ناس حقودة كدة وكل واحد بستعرض عضلاتة وعملى فيها صاحب شركة ميكروسوفت
واللى جايبلى فلاشة بيلعب فيها وانتم بترودو بالصور وهما مش مقتنعين لانهم مقتنعين بحقدهم فقط انتم المفروض بما انكم شركة كبيرة فلا تردو عليهم ولا تعطوهم الاهمية الكافية وقولو لهم اللى متضايق مننا يعمل زينا وااهنكم انهم مش هيعرفو يعملو مثل الموقع هذا واتحداهم ان عرفو يعملو زية لان العرب الحاقدين مثل هدونة ما وراهم غير انهم يشوشو فقط ويحسدو فقط خلى واحد منهم يعمل موقع زية مش هتلاقى بعد كدة هيهرب
وانا اتحدى مرة اخرة ان عمل واحد منهم موقع مثلة يعطينى جميعا ميعاد ويوقل انا امامى قد ايه فى تنفيذ مثلة
وانا ساعتها ارفع له القبعة واحترمة واثق بكلامة ولو ما عمل ذلك او معندوش المقدرة فعليه بكلمة حق تذكر لانهم ظلمو ناس بالباطل وعلى من يتبعهم فهو ظالم وربنا يهدى يا جماعة حرام حرام دة مجهود ناس مين يردة كدة على نفسة حرام عليك واعتقد ان الشركة دى لو شركة مش تمام ما كنت شركة مثل هنداوى تشكر فيهم وتتمنا التوفيق ليهم ولا هنداوى كمان شركة مش كويسة حرام عليكم بقا اتقول الله فشركة هنداوى هى من افضل الشركات فى الويب العربى بجانب الاخرين
يعنى انا نفسى اشوف شركة بتعترض على الشغل بتعهم ولاكن مش شايف غير افراض فهذا اكبر دليل على عدم صدق كلامكم فالشركات الخبيرة فى هذا المجال سكتة وانتم اللى شغلين تشويش وبعدين حتى لو هما فيهم خطء مثل ما تتدعى انت فلا بد ان تراسلهم وتراسل شركة اكسفير وتشوف لو هما باعو نسخة ليهم هيقولولك ولو هما مبعوش يبقى الناس دى كلمهم صح وهما اللى عملو اللعبة بالضبط وكمان فى حاجة تنية خالص
لو هما سرقين اللعبة تقدر تبلغ اكس فير يا ناصح وسعتها ترفع عليهم قضية وشركة اكس فير مش سهلة للدرجادى عشان شركة عربية تسرقهم
وكمان الناس ردو عليكم بالصور يعنى عيزين ايه يحلفلكو عشان تصدقهوهم اتقوى الل عجبت لكم يا عرب لعبة غير اللعبة خالص وتشككو وعملين موضوع ما له اول من اخر
والله باين عليكم فضين ههههه
ربنا يهديكم وويهدى المعتدى
اتمنى ان تتفقو مع بعض انتم جميعا وتكونو اخوات ورجاء ما احد ياخد منى خاظر واسف على التدخل
فى امان الله