بحث متقدم | التسجيل
الويب العربي
  تسجيل دخول

ملاحظة
الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

عـودة للخلف   الويب العربي المركز التعليمي المجاني مشاكل وحلول المواقع

مشاكل وحلول المواقع لديك مشكلة في موقعك؟ تريد الحل؟ قم بوضع مشكلتك هنا.

موضوع مغلق اضف موضوع جديد

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 19-03-2010, 04:15 AM
dabooor ptc dabooor ptc غير متصل
عضو

مشاركة: 1
مستوى تقييم العضوية: 0
dabooor ptc is on a distinguished road
Awt12 عندى مشكلة فى تركيب معظم الهاكات وللعلم المنتدى بتاعى من النوع phpbb

أولا وقبل الحديث عن أى شئ : السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ثانيا أنا شرف كبير ليا الأنضمام لمنتدى الويب العربى صراحة أنا مكسوف أنى أول يوم أشترك فية فى منتدى الويب العربى أنهاردة زأول مشاركة لى فى المنتدى تكون فى صورة أستفسار عن مشكلة لى فى منتداى ,,, عامتا مش عاوز الناس تفهمنى غلط وتفتكر أنى مسجل بس علشان الاقى حد يحل لى المشكلة وخلاص ,,,

عامتا علشان مطولش عل حضراتكم ,,, وبأختصار ,,,

عندى المنتدى phpbb هو حلو وجميل وكويس وكل حاجة وكمان مركب علية أستايل وشغال تمام بس المشكلة فى أنى عندى شوية هاكات لية وجربت أركبهم علية لكن لا جدوى مش معظم الملفات ال هعدل عليها علشان يتركب الهاك مش لاقيها حتى الملفات ال بلقيها مش بلاقى النص الهعدل علية أو هضيف قبلية أو بعدية ,,, بجد تعبت ,,,

مش عارف دة عيب أية ممكن يكون مثلا عيب فى الأستايل بس أزاى أنا نصبت أكتر من واحد بس برضو نفس المشكلة ....

محتاج مساعدتكم يا شباب ...
لا تبخلوا عل بردودكم المفيدة ...
فى أنتظاركم ...

صح كنت هنسى أكتبلكم أنواع الهاكات الكنت بحاول أركبها
Username in modcp - Username Color - Topic Type Color ChangeSmart Login Redirect - Site Links Jumpbox - Simple Link Bar - Scrolling Global Announcement on Index - Scrolling Announcements - Rules - Picture Next to Forum on Index - phpBB 2 Arabic Language Pack - phpAdsNew in phpBB - Password Protected Topics - Password Protected Forums - Page Loading - Online Virus Scanner for phpBB - No Copying - newsbar_install - Navigation Link Fix - Navigation Bar on Index - Moderator CP - Moderator Ban Panel - Log Registration IP that is great like emf system - Links Page - Links Page on Index - IRC ChatroomIRC - IP Search - IP on Register - IP Lookup - IP Logger - Google Translator on Topics - Foxy IRC Chat Forum Title as Web Link - Footer Banner - Flashing GIF for New PMs Flash IRC Chat Hack - Flash Banner - Edit Reason - Drop Down Moderators

ال يقدر يساعدنى فى تركيب الهاكات له منى 2 دولار
والدفع بالطريقة التناسبة ...

أيميلى للتفاهم ...

dabooor_bux@yahoo.com

شوفتوا بقا كنت هنسى تانى

رايط المنتدى من هنا
www.geniusforum.info

مع كامل أحترامى لأدارة منتدى الويب العربى الموقرة ...

سلام عليكم ...

آخر تعديل بواسطة dabooor ptc ، 19-03-2010 الساعة 04:20 AM.
موضوع مغلق

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة موضوع جديد
لا يمكنك الرد على المواضيع
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

كود vB متاح
كود [IMG] متاح
كود HTML مغلق
إنتقل إلى

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب القسم مشاركة آخر مشاركة
مشكلة في تركيب الهاكات @ أمير القلوب @ قسم المنتديات 4 21-10-2007 09:01 PM
مشكلة في تركيب الهاكات ، وأعضاء من دون تفعيل @ أمير القلوب @ قسم المنتديات 4 18-10-2007 02:34 AM
المنتدى بتاعى هيضيع كدة ؟!! Miroo0o إدارة وتشغيل السيرفرات 5 01-09-2007 09:30 PM
استايل العيد هديه بعد التطوير مع معظم الهاكات أهم المنتديات قسم المنتديات 10 27-10-2006 12:59 AM
مشكلة بعد تركيب الهاكات ياليت القى حل لتعديلهايوجد صور غريب الكون قسم المنتديات 5 05-09-2006 04:26 AM

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 01:57 PM.