بحث متقدم | التسجيل
الويب العربي
  تسجيل دخول

ملاحظة
الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

عـودة للخلف   الويب العربي المركز التعليمي المجاني مشاكل وحلول المواقع

مشاكل وحلول المواقع لديك مشكلة في موقعك؟ تريد الحل؟ قم بوضع مشكلتك هنا.

موضوع مغلق اضف موضوع جديد

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 05-04-2012, 10:07 AM
tito m tito m غير متصل
عضو

مشاركة: 14
مستوى تقييم العضوية: 0
tito m is on a distinguished road
Lightbulb موضوع هام جدا عن شركات الاستضافةمنtitto m

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة

اخواتى اعضاء منتدى الويب العربى
حبب ان اطرح عليكم اليوم موضوع هام جدا عن شركات الاستضافة

انا عايز اعارف لية شركات الاستضافة
بتعامل مع صاحب الموقع وكانهم بيشحتو منهم؟
يعنى موش كل شركات الاستضافة عشان محدش يزعل منى بس اكتر شركات الاستضافة كده يعنى انت مثلا عايز تفتح منتدى وكده تروح تدور على شركة كويسة على النت طبعان الشركات كتير وبعروض كتير جدا وكل شركة بتعمل عروض وكده
المهم تروح انت بقى عشان حظك الهباب او عشان معندكش خبرا كفاية عن شركات لاستضافة تشترك فى شركة نصابة عشان عجبك عرض معين فيها وكده
اول ما تتصل بالشركة ايوه يا فندم شركة كذا اه معاك اامر يا فندم ويتكلم معاك بكل احترام اامر انا عايز اشترك عندكم يقول ليك تحت امرك يا فندم والمهم تشترك وكده المهم تبص تلقى الموقع عندك نقص فى حاجة وكده تتصل بالشركة يرد عليك بكل برود بقى ما خلاص حولت انت المبلغ وادبست وخلاص ممكن بس انا عايز اعمل حاجة فى الموقع وكده طيب يا فندم ادخل على تسكرت والدعم الفنى هيحل المشكله عندك تدخل المهم تنظر حتى يقوم حد يعبرك من الدعم الفنى مفيش تتصل بالشركة تانى مفيش حد هيعبرك اصلا ولا هيرد عليك المهم تعمل اية مفيش حاجة غير يا انك تعمل انت الحاجة دى بنفسك وتتعلم يا بقى تنتظر لما حد يعطف عليك من الدعم الفنى ويعملهلك بقى ممكن شهر اسبوع انت وحظك بقى المهم حليت انت المشكلة تبص تلقى موقعك اخترق طيب بقى تعمل اية وانت اصلا جديد موش عندك خبرا كبيره فى المنتديات هتتصل بالشركة عشان يرجعولك الموقع وكده بردو نفس الحكاية مفيش استجابة من الشركة ولا دعم فنى تعدلك اسبوع عشان يرجعولك الموقع زى ما كان المهم والنصيابة يبقى مكتوب فى اعلان عن الشركة دعم فنى 24 ساعة كلام ياعم مفيش كبرهم اوى ساعة دعم او اتنين فى اليوم المهم تدخل مع لشركة فى ماشكل عشان الدعم الفنى وكده وتشتكى فى موقع من الشركة وتاخرلك كل حاجة تطلبها منهم يعنى شغل من الاخر كده خنقه عايز يعنى بمعنى اصح بيعملوه كده عشان يخلوك تشترك فى دعم فنى بفلوس ابو بلاش كده بقى المهم انت بقى نسيت حاجة مهمة تطلبها فى الاول من الشركة بيانات الموقع الدومين وكده تيجى بقى عايز تغير الشركة عشان ارفت منهم يفضلو يمطلو فيك شمال يمين وفى الاخر موش تخد الدومين واتنصب عليك كده من الاخر تروح تعمل شكوى فى موقع نصب كوم تلقى صاحب الشركة بكل برود وكل بجاحة يقول انا معرفكش ه موش مشترك عندى؟
ياعم ازى ده انا معيا وصل من التحويل بلمبلغ فى الاخر هيعملولك اية يعنى موش هيرجعولك حاجة هيحطو فى القائمة السوداء اخرهم ويشهرو بى بس وفلوس ومجهود راح وطلعت من الاخر من المولد بلا حمس

محدش يزعل منى من شركات الاستضافة بس للاسف ده البيحصل من اكتر شركات الاستضافة وعن تجربة ولله

اخوكم tito m

قديم 05-04-2012, 06:06 PM
tito m tito m غير متصل
عضو

مشاركة: 14
مستوى تقييم العضوية: 0
tito m is on a distinguished road
Talking

انا عارف ان الموضوع ده هيزعل ناس كتير ولكن دى الحقيقة؟

موضوع مغلق

خيارات الموضوع
طريقة العرض

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة موضوع جديد
لا يمكنك الرد على المواضيع
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

كود vB متاح
كود [IMG] متاح
كود HTML مغلق
إنتقل إلى

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب القسم مشاركة آخر مشاركة
أفضل شركات الربح من الأنترنت شركات صاحبة مصداقية عالية hicham001 التبادل الإعلاني وأدلة المواقع 0 05-08-2011 02:20 AM
مجموعة شركات لسه نازله حالا بتاريخ 28 - 8 وتغيير جذرى فى عالم شركات الربح من الأنترنت mamo10 التجارة الالكترونية 2 12-09-2008 03:24 PM
هل شركات التصميم والاستضافة شركات فعلاً ؟؟؟ ابوضاري المنتدى العام 8 19-08-2006 08:22 PM

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 10:41 AM.