الموضوع
:
انتبهوا من التعامل مع شركة النصب والاحتيال (مجموعة القطري)
عرض مشاركة مفردة
#
62
06-10-2008, 11:50 AM
mo7tarefnet
عضو
تاريخ التسجيل: Jan 2007
المدينة: EgYpT
مشاركة: 148
مستوى تقييم العضوية:
20
مع احترامى وتقديرى ليس كل المصريين نصابين وايضا مش المصريين لوحدهم نصبين يوجد فى جميع الدول العربية نصبين بس بصراحه مش بذكاء المصريين فى النصب ههههههههه اسف اخوى بس دى الصراحه
وربنا يهديهم كلهم يا رب
تحياتى
التوقيع
https://benaya-eg.com
mo7tarefnet
مشاهدة هوية
قم بزيارة الصفحة الشخصية لـ mo7tarefnet !
ابحث عن جميع مشاركات mo7tarefnet