بحث متقدم | التسجيل
الويب العربي
  تسجيل دخول

ملاحظة
الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

عـودة للخلف   الويب العربي الأقسام العامة وظائف وتوظيف شركات تعرض وظائف

شركات تعرض وظائف فقط لدى مقدمي خدمات الاستضافة والتصميم والبرمجة

موضوع مغلق اضف موضوع جديد

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 26-08-2010, 10:04 AM
smart girl smart girl غير متصل
عضو

مشاركة: 380
مستوى تقييم العضوية: 15
smart girl is on a distinguished road
الافتراضي

طيب حضرتك في معظم المشاركات بتطلب أن يتم دفع نصف المبلغ لك قبل العمل مقدم

والنصف الأخر بعد انتهاء المطلوب

كيف تطلب إذن بنات يدخلون 30 موضوع يومياً وبدون مقابل إلا بعد الانتهاء

كيف نحصل علي المصداقية إذن ... ؟؟؟؟؟

أسفة ولكن عالم النت المعظم فيه نصابين ,,, لذا أرجو توضيح وجهة نظرك بخصوص هذه النقطة ..

في انتظار ردك

التوقيع
متخصصة في التحرير الالكتروني - إعداد شروحات البرامج المكتبية - تصميم عروض الباوربوينت

:)
قديم 26-08-2010, 10:23 AM
*محمد حسن* *محمد حسن* غير متصل
عضو

مشاركة: 1,741
مستوى تقييم العضوية: 18
*محمد حسن* is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة smart girl   مشاهدة المشاركة

طيب حضرتك في معظم المشاركات بتطلب أن يتم دفع نصف المبلغ لك قبل العمل مقدم

إقتباس:

اقتباس من مشاركة smart girl   مشاهدة المشاركة

والنصف الأخر بعد انتهاء المطلوب

كيف تطلب إذن بنات يدخلون 30 موضوع يومياً وبدون مقابل إلا بعد الانتهاء

كيف نحصل علي المصداقية إذن ... ؟؟؟؟؟

أسفة ولكن عالم النت المعظم فيه نصابين ,,, لذا أرجو توضيح وجهة نظرك بخصوص هذه النقطة ..

في انتظار ردك

هلا بيك

اولا .. انا ياما اشتغلت فى منتديات واتفقت على ان استلم المبلغ بعد الانتهاء ولكن للاسف كل مرة يتم النصب عليا .. والمرة الوحيدة اللى استلمت فيها مبلغ بعد الانتهاء استلمتة ولكنة كان ناقص 200 جنية مصرى ومن وقتها بطلت اشتغل بدون استلام مبلغ الا مع اخت هنا بالمنتدى بدون ذكر اسماء

ثانيا .. انا اما بطلب واحد يشتغل معاى .. بيكون معاى فلوس العمل من صاحب الموقع لانى بستلم المبلغ مقدما مثل مانت تعرف .. بس بخليها معاى لأضمن حق الطرفين .. اضمن ان البنت اللى راح تقدم العمل حتى يكون الشغل وصل لصاحب الموقع وكلو تمام وارسل المبلغ للبنت .. افضل من ان اتفق مع بنت .. واعطيها مقدما وتكون نصابة لا سمح الله .. او تبعد عن النت بظرف طارق بدون الدخول واضطر انا ادفع من جيبى ثمن العمل .. كما ايضا لو كنت انا عاوز انصب كنت نصبت على صاحب الموقع وريحت نفسى ومشغلش بنات ووجع دماغ وتفاهم عالاميل وتفاصيل اسعار ..الخ ,, انا مش بنصب الحمد لله .. بس بقولك مثلا لو انا بفكر فى كدة

ثالثا ودة ملخص الموضوع .. انا اتنصب عليا .. فبطلت اشتغل بدون ماستلم المبلغ عشان ميتنصبش عليا تانى

وايضا لما اطلب بنت ادفعلها بعد الانتهاء حتى لا تنصب عليا

وفى نفس الوقت .. انت تقول اين المصداقية هنا ... انت تتكلم عن المصداقية والشفافية اذا نصبت عليك .. مش تقول ذلك من قبل ماتجرب انا بعطى كل ذى حق حقه ام لا

ورابعا

بسبب ان انا اتنصب عليا كتير مع الاحترام مبقتش اثق فى احد غير بعض الاشخاص القليلين بدون ذكر اسماء لعدم التمييز عن احد

وصاحب الموقع اللى واثق فيا يرسلى المبلغ مقدما ..

والبنت اللى واثقة فيا تشتغل معاى ..

واللى مش واثق فيا .. مفيش مشاكل ربنا يوفقة مع غيرى والافضل منى

وهذة حرية شخصية وضمان حقى عشان ميتنصبش عليا ودة مش عيب ولا حرام .. هاتقوللى اشمعنى تضمن حقك ومتضمنش حق البنت .. هاقولك البنت ضامنه حقها بانها واثقة فيا وانا مش بجبرها عالعمل . هى لو موافقة وراضية هاتشتغل مش موافقة مش هاتشتغل

اين هنا الكلام اللى تقول فية كيف نحصل على المصداقية ؟؟؟؟

هل عشان انا بحمى نفسى وخايف على نفسى من السرقة مرة اخرى يبقى انا بعمل بالنصب ومش بالمصداقية ؟؟؟

واخيرا ..

لو حد جالك قاللك انى نصبت عليه .. فى قرش ياعم مش 100 جنية او 500 او او زي مايكون

ومعاه دليل... عشان فى ناس ولاد حرام بتشوة سمعه عالفاضى بدون دليل

يعنى دليلة يكون انة ارسل المبلغ ومعاه الصورة من ايصال الدفع وانا معملتش العمل او العكس

ان واحدة عملتلى العمل ومعها المحادثة وانا لن ادفعلها ومعيش صورة من ايصال الدفع لها

قدام الويب العربى كلو .. اى منتدى يطلبنى اشتغل فية ببلاش بدون استلام مبلغ سواء قبل او بعد انتهاء العمل

ولو مفيش .. يبقى حضرتك تتفضل بالاحترام .. متتكلمش عن المصداقية ومش مصداقية غير لما تكون واثق من كلامك

ومرة اخرى

واتمنى لما تحاول تشك فى المصداقية.. تشك بدليل او بشىء

وليس من الفراغ تتكلم

لان الكلام الكثير بيسير الشبهات

انتظر ردك

وشكرا

موضوع مغلق

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة موضوع جديد
لا يمكنك الرد على المواضيع
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

كود vB متاح
كود [IMG] متاح
كود HTML مغلق
إنتقل إلى

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب القسم مشاركة آخر مشاركة
مطلوب موظف دعم فني منتديات فوراً للعمل مع المؤسسة d4-expos.net.sa شركات تعرض وظائف 7 24-05-2009 01:09 PM
مطلوب شخص ( للعمل كدعم فني منتديات لشركة خليجيه 7mayahost.com شركات تعرض وظائف 9 04-03-2009 01:12 PM
مطلوب تبادل إعلاني مع منتديات بنات الغلا المستشاره التبادل الإعلاني وأدلة المواقع 5 18-11-2007 01:49 PM
مطلوب .. تبادل اعلاني مع منتديات طرب بنات الرياض khalad12 شركات تعرض وظائف 0 21-09-2007 06:48 PM
مطلوب فني منتديات محترف للعمل مـع _ جيل الويب جيل الويب شركات تعرض وظائف 11 05-04-2007 05:20 PM

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 07:39 AM.