بحث متقدم | التسجيل
الويب العربي
  تسجيل دخول

ملاحظة
الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

عـودة للخلف   الويب العربي سوق البرمجة والتصميم طلبات البرمجة والتصميم والتطوير

طلبات البرمجة والتصميم والتطوير هل تبحث عن مبرمج أو مصمم ؟
طلبات برمجه ، طلبات تصميم ، طلبات تطوير ، طلبات دعم فني وحماية

موضوع مغلق اضف موضوع جديد

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 04-02-2007, 06:24 PM
Aflam Egypt Aflam Egypt غير متصل
عضو

مشاركة: 28
مستوى تقييم العضوية: 0
Aflam Egypt is on a distinguished road
Awt17 واجهة برتقالية جديدة للبيع بأعلي سعر مع أمكانية التغيير حسب رأي العميل

بسم الله الرحمن الرحيم
هذة واجهة برتقالية جديدة قمت بتصميمها يمكن لأي عميل كتابة السعر المناسب وأميله وسيتم بيعها للسعر المعقول أترككم مع الصور

ملحوظة مهمة:تركيب الديجي شات يحتاج للكود الخاص بموقعك أرفقة مع الرد لو هتشتري
ممنوع وضع أي ردود سخيفة
لو عرضك تريدة في سرية أو تريد طلب تصميم حادثني
none_boka@yahoo.com

آخر تعديل بواسطة Aflam Egypt ، 04-02-2007 الساعة 06:27 PM.
قديم 04-02-2007, 06:49 PM
yomo yomo غير متصل
عضو

مشاركة: 225
yomo is an unknown quantity at this point
الافتراضي

جميل جدا اخي مع الاضافات واللمسات الخاصة بالزبون يستاهل انشالله
اتمنى لك التوفيق
استمر اخي

قديم 04-02-2007, 06:51 PM
tarek_good tarek_good غير متصل
عضو

مشاركة: 140
مستوى تقييم العضوية: 19
tarek_good is on a distinguished road
الافتراضي

مشكور وإلى الأمام......

التوقيع
شركة عرب ستايل للتصميم!
لأن الإبداع هو مايميزنا!!!!
قديم 05-02-2007, 02:40 AM
الشيماء الشيماء غير متصل
عضوية مغلقة

مشاركة: 35
الشيماء is on a distinguished road
الافتراضي

لو تعدل فى الموقع يا اخى وتخليه لموقع اطفال يكون مناسب

لان فعلا والله اسلوبه لذيذ ويصلح جدا لموقع اطفال
او موقع خاص بمدرسة مثلا
او اسطوانات اطفال

قديم 06-02-2007, 05:43 AM
محمد أمين محمد أمين غير متصل
عضو

مشاركة: 60
مستوى تقييم العضوية: 18
محمد أمين is on a distinguished road
الافتراضي

مش فاهم يعنى قصدك إيه بالردود السخيفة ...........

مش تقول يعنى إيه .... علشان مانقولهاش ومنبقاش سخفى ........

ولا إنته خايف من النقد وإن حد يقولك ده شغل مبتدئين وناس عاوزه تكسب من الهوا .....

...

ولا إنته رأيك إيه

قديم 06-02-2007, 05:53 AM
yomo yomo غير متصل
عضو

الافتراضي

هههههه محمد امين
كن منصفا وحاول مراجعة مواضيع الاخ aflamegypt ستفهم ما يعنيه
يمكن للنقد ان يكون محبطا او ان يكون محفزا
شكرا لك

قديم 06-02-2007, 06:13 AM
عضو

الافتراضي

لمجرد طلبك مراجعة مواضيعه ... وبذلك قمت ...

لا لشىء .. ولكن كما تقول ... لكى أكون منصفا ... رغم أن الكتاب يظهر من عنوانه ...

وللتوضيح ... ليس نقدى له هكذا ... أو هجومى عليه شخصيا ... فهو يمثل فئة لم تجتهد فى التعلم ولم تجتهد فى الإتقان ثم لم تتقن ما أخرجت من عمل ...بل تريد تحديدا أى فلوس فى أى فلوس فى أى حاجة ...

وشوفت مواضيعه السابقة ... ياسيدى يومو ..

وطلعت إنته وناس تانية شغالين فريق دعاية وبهرجة وإن لزم الأمر محاماة ...

وشوفت شغله ... النقد أصلا ... أعلى من إنه يتقال فى حاجة زى كده....
وأنا بكرر إن ده مش هجوم عليه .. شخصيا .. هو لايشكل أى مشاكل كفرد فى نظرى ...لكن أنا بهاجم الناس ... اللى بتستخدم الطريقة الهبلة ديه فى كسب فلوس فيها شك

.. النقد هو النقد ... مفيش حاجة إسمها محفز ولا محبط ...

قديم 06-02-2007, 12:58 PM
عضو

الافتراضي

يا جماعة دي مكانتش طريقة هبلة لكسب الفلوس دة واحد الله يسامحة قلي أعملها بالطريقة دي وأحطها بالمبلغ دة وهيجيلي زباين وأنا طبعا كنت مهووس بذلك لأني أول مرة فقمت بوضعة في الويب العربي ولم أتحقق منه لذلك حدث هذا ولكني الأن أتعلم وأحاول كثيرا أن أتقدم كما قالو ناقدين كبار أن الواجهة القديمة (الزبالة) مجرد شخبطة وأنا فعلا لقيت أن في ناس بتحب الشخبطة زي واحد صاحبنا حب يشتريها أنا مش عايز فلوس أنا مش عايز أدفع للنت عايزة يجيب نفسة علشان أعملي موقع وأنا معرفش أن الواجهة سيئة بالشكل دة بس أهوه بستفيد من النقد دة في حاجات جديدة والله يسامح الي خلاني أعمل الواجهة القديمة

آخر تعديل بواسطة Aflam Egypt ، 06-02-2007 الساعة 01:00 PM.
قديم 06-02-2007, 11:51 PM
yomo yomo غير متصل
عضو

الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة محمد أمين  

لمجرد طلبك مراجعة مواضيعه ... وبذلك قمت ...

لا لشىء .. ولكن كما تقول ... لكى أكون منصفا ... رغم أن الكتاب يظهر من عنوانه ...

وللتوضيح ... ليس نقدى له هكذا ... أو هجومى عليه شخصيا ... فهو يمثل فئة لم تجتهد فى التعلم ولم تجتهد فى الإتقان ثم لم تتقن ما أخرجت من عمل ...بل تريد تحديدا أى فلوس فى أى فلوس فى أى حاجة ...

وشوفت مواضيعه السابقة ... ياسيدى يومو ..

وطلعت إنته وناس تانية شغالين فريق دعاية وبهرجة وإن لزم الأمر محاماة ...

وشوفت شغله ... النقد أصلا ... أعلى من إنه يتقال فى حاجة زى كده....
وأنا بكرر إن ده مش هجوم عليه .. شخصيا .. هو لايشكل أى مشاكل كفرد فى نظرى ...لكن أنا بهاجم الناس ... اللى بتستخدم الطريقة الهبلة ديه فى كسب فلوس فيها شك

.. النقد هو النقد ... مفيش حاجة إسمها محفز ولا محبط ...

ارى ان ما كان ممكن ان يكون نقدا محبطا قد اصبح هجوما مقصودا ..اتسائل ما الذي يجعلك متحامل لهذه الدرجة عموما لن اقوم بالهجوم انا ايضا ولكن عليك ان تتذكر نفسك عندما بدات في هذا المجال ان كان هناك ما ساعدك في الوصول الى ما انت اليه "بالاعتبار تجاوزا انك وصلت" او عوامل او ظروف ساعدتك لذلك قمت بالطلب منك بانصافه والنظر في مواضيعه السابقة لتفهم وتعي ان طلبه بعدم ابداء الردود السخيفة كان بسبب تعليقات سخيفة بدرت من اشخاص في مواضيع سابقة عموما هو اوضح نفسه وشرح لك بانه يستقي معلوماته ممن هم اخبر منه لذلك اعط رايك او نقدك بشكل قد يكون مثمرا او مفيدا له انتقد العمل ولا تنتقد صاحبه يا اخي حتى تكون مقبولا ..
انا وغيري ممن وصفتنا بالمبهرجيين او المحاميين قد نكون نحاول والله الموفق ان نشجع اخواننا للعمل والبحث عن الافضل دائما ..
واما بالنسبة لما تتحدث عنه بان النقد هو النقد ترقبني اخي وانا اتقصى اعمالك لنرى ان كان النقد نقدا ام انه قد يكون معولا مستغلا لتحطيم الاخرين
\\ هناك من يمكنه العلو والوصول وهناك من لا يعلو الا بهبوط الاخرين\\
شكرا لي..

قديم 07-02-2007, 05:21 AM
عضو

الافتراضي

إقتباس:

يا جماعة دي مكانتش طريقة هبلة لكسب الفلوس دة واحد الله يسامحة قلي أعملها بالطريقة دي وأحطها بالمبلغ دة وهيجيلي زباين وأنا طبعا كنت مهووس بذلك لأني أول مرة فقمت بوضعة في الويب العربي ولم أتحقق منه لذلك حدث هذا ولكني الأن أتعلم وأحاول كثيرا أن أتقدم كما قالو ناقدين كبار أن الواجهة القديمة (الزبالة) مجرد شخبطة وأنا فعلا لقيت أن في ناس بتحب الشخبطة زي واحد صاحبنا حب يشتريها أنا مش عايز فلوس أنا مش عايز أدفع للنت عايزة يجيب نفسة علشان أعملي موقع وأنا معرفش أن الواجهة سيئة بالشكل دة بس أهوه بستفيد من النقد دة في حاجات جديدة والله يسامح الي خلاني أعمل الواجهة القديمة

مش فاهملك حاجة .... وأنا مش مستقصدك كشخص .. يعجبنى لو قلت دى عملتها ورأى الناس إيه ... لكن مش تعرضها للبيع ... المشكلة إن فيه فئة ... بدأت تتسع ... بتقوم بالحركة ديه .. وده يؤدى لفلة المستوى العام للتصاميم ... مش العكس ..... وعلى فكرة الواجهتين مستواهم متدنى جدا .... no offence

الأخ يومو
إقتباس:

ارى ان ما كان ممكن ان يكون نقدا محبطا قد اصبح هجوما مقصودا

هو أصبح هجوما مقصودا ولا أخفى ذلك ... أيعيب أن أهاجم الطالح ... تدبر !!!!
إقتباس:

..اتسائل ما الذي يجعلك متحامل لهذه الدرجة عموما لن اقوم بالهجوم انا ايضا ولكن عليك ان تتذكر نفسك عندما بدات في هذا المجال ان كان هناك ما ساعدك في الوصول الى ما انت اليه "بالاعتبار تجاوزا انك وصلت" او عوامل او ظروف ساعدتك لذلك

إجابتى على الهجوم والنقد سبقت فى أكثر من موضوع .. وهو التهليب فى العموم مما يدفع السذج للتقليد..
تذكرت نفسى : وظللت ثلاث سنوات أتعلم وألتحق بدورات متصلة ... ولم أخرج فيها عملا بمقابل ...كل أعمال فى ظلها كانت مجانية .. لأنى كنت أتعلم وصبرت على نفسى حتى أستويت...وإلتحقت بشركات تصميم والعمل لحسابى ...هذا أنا دون فخر أو إعتزاز
إقتباس:

قمت بالطلب منك بانصافه والنظر في مواضيعه السابقة لتفهم وتعي ان طلبه بعدم ابداء الردود السخيفة كان بسبب تعليقات سخيفة بدرت من اشخاص في مواضيع سابقة عموما هو اوضح نفسه وشرح لك بانه يستقي معلوماته ممن هم اخبر منه لذلك اعط رايك او نقدك بشكل قد يكون مثمرا او مفيدا له انتقد العمل ولا تنتقد صاحبه يا اخي حتى تكون مقبولا ..

العمل لا يحتمل النقد .. لضآلته .... ويجعلك يتجه لدافع الشخص فى صنع هذا العمل والردود التى وجدتها فى المواضيع السابقة ...لم أجد فيها سخيفا ...فكان رد الفعل منطقى ...
إقتباس:

انا وغيري ممن وصفتنا بالمبهرجيين او المحاميين قد نكون نحاول والله الموفق ان نشجع اخواننا للعمل والبحث عن الافضل دائما ..

كلام
إقتباس:

واما بالنسبة لما تتحدث عنه بان النقد هو النقد ترقبني اخي وانا اتقصى اعمالك لنرى ان كان النقد نقدا ام انه قد يكون معولا مستغلا لتحطيم الاخرين

E]
تهديد !!!!!!
يا سيدى ما يأثر معول مصنوع من أرجل ذبابة فى صرح لا تبلغ عيناك آخره !!!!!!!!!!!!!
أهذا كل ما أوتيت ......
أولا ... يافاغر الفاه أنا لى أعمال سابقة يمكنك التطلع إليها فلست أنا بمفتخر ولكنى أعرف مكانى وحيث أقر قدمى ...
ثانيا .... لم لا تعطينى إيميلك .. حتى إذا صدف ووضعت واجهة .... أرسل لك حتى ترينى ما أوتيت من فئوس وعصى ... رغم أن لى أعمال سابقة ... وقلة أعمالى القادمة لأنى مكتفى بأعمال تحت الطلب وخارجية ..
إقتباس:

\\ هناك من يمكنه العلو والوصول وهناك من لا يعلو الا بهبوط الاخرين\\
شكرا لي..

أعتقد أن جملتك نِصاب عليك ... أنت لا تعى ما تقول حقا ..!!!!!

شكرا لى ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

أخطأ طباعة ... أم ترى نفسك معلم الأجيال ونحرير النحارير .....!!!!!!!!!!!!!!!

عجبى وسخطى

قديم 07-02-2007, 03:21 PM
عضو

الافتراضي

لو سمحت لا أريد أن أكون سببا في خلافات
أنا يس عايز أشوف واجهة أحترافية من الي أنتو بتقولوا عليها ولعلمك كل تلك الواجهات من تقليد واجهات مباعة

قديم 07-02-2007, 05:09 PM
عضو

الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة Aflam Egypt  

لو سمحت لا أريد أن أكون سببا في خلافات
أنا يس عايز أشوف واجهة أحترافية من الي أنتو بتقولوا عليها ولعلمك كل تلك الواجهات من تقليد واجهات مباعة

بكرر للمرة الألف إنك مش سبب الخلاف ... أصلا أنا مش مستقصدك كشخص .....
ومحدش بيتفاخر عليك بعمل عمله أو لسه هيعمله .... أما حكاية إنك بتقلد واجهات متباعة ... فشتان بين الأصل مهما كان غير متميز ومتقن .. وبين شغلك .......

قديم 07-02-2007, 08:54 PM
doda4des doda4des غير متصل
عضوية مغلقة

مشاركة: 381
doda4des is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى doda4des إرسال رسالة عبر Yahoo إلى doda4des
Wink

بسم الله الرحمن الرحيم نبدأ

السلام عليكم

اولا احب ان اوضح ان كلام الاستاذ محمد امين اعجبنى جدا فى طريقة كلامه لانه يشبهمنى قليلا

ثانيا يا افلام جروب انا نصحتك والله فى الايميل انك تعرض الواجهات او متعرضش خالص غير لما تتأكد انها حلوة لاكن تعرضها للبيع منصحكش بكدة

وانا متأكد ان حد هيقلى واجهاتك زفت
هقولة انا عارف انها زفت ومتساويش بس انا عملت 3 مجانية والباقى للبيع بعد التأكد من جمالهم وللبيع بثمن رخيص جدا 100 ريال

ولو يا افلام جروب عاوزنى اوريك كل العيوب فى واجهتك اوريهالك بالصور كمان

ثم الواجهة الوانها مش متناسقة الزراير عملاقة لاحظ مكان الدردشة الزرار محطوط فين
وعلى العموم ارجوا انك تسمع نصيحتى اتأكد ثم اعرض لأنك كل يوم بتجبلنا واجهة مينفعش كدة
لازم تتعب فى الواجهة علشان تحس انك عملت حاجة اصلا

اما الاخ واستاذى العزيز: يومو آسفين على التأخير كلامك عجبنى شوية لاكن فيه شوية تأليف ولو على حكاية تشجيع الشباب شجع بس مش كدة لو على الحال دة هتلاقى كل واجهاتة زى بعضها ومفيش جديد

وانا مش بوجهة نقدى لأحد اصلا بس نصيحتى وخلاص نفذ نفذ متنفذ خلاص انت وراحتك

ويا استاذ محمد امين لاحظ نقدى فى اول واجهة لأفلام جروب هتلاقينى رادد زيك بس الناس عاوزة مجاملة مش حقيقة . ولو على حكاية التهديد فدة يعتبر تهديد حقيقى ومقصود انت بس ارجوا ان ميحصلش الكلام دة وكل واحد يقول اللى فى قلبة

ارجوا ان ميكنش حد زعل منى او حاجة بس انا بحب الصراحة فكله ومعترف ان الواجهة زفت خلاص بقى

وعلى رأى اختنا الشيماء ( مع احترامى وتقديرى لها ): الواجهة تصلح للعب ابقى بيعه لموقع سبيس تون

آسف انى طولت عليكم
اخوكم
doda2007
والله انا مش عارف ازاى قدرت اكتب الكلام دة كله 20 سطر

ههههههههههه
فى انتظارك ردودكم

قديم 08-02-2007, 12:06 AM
عضو

الافتراضي

طيب يا سيدي والله العظيم ناس كتير ضافتني وبتقولي أني مصمم محترف والله من غير حتي ما أسئل وأنا مش محترف ولا حاجة أنا مجرد هاوي وواحد والله العظيم ورب الكعبه قالي أنها حلوة وجمالها خلاه يضيفها وانا مصدقتش لكني عرضتها علي صاحب موقع تصاميم قلي انها بالنسبة لأحسن واجهة عندة 40% وانا أتحداك يا دودا تعمل واجهة و أنا أعمل واجهة ولما نخلص نعرضها الأتنين في موضوع واحد ونعمل أستفتاء ونشوف مين الي هيكسب بعد أسبوع تقبل التحدي؟ ماشي

قديم 08-02-2007, 12:07 AM
عضو

الافتراضي

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه مشكور علي ردك دودا

:d :d

قديم 08-02-2007, 12:22 AM
عضو

الافتراضي

الأخ دودا شكرا جزيلا للإطراء ... وإن كنت أختلف معك قليلا .. فى أنك تريد إخراج كل صغيرة وكبيرة فى عمله ...
وحتى لأعظم المصممين سوف تخرج أخطاء ... ويا أخ أفلام مصر ...بلاش تقول ناس ضايفانى .. وناس قالتلى محترف .. وناس قلتلى سوبر ..
أنا مش هكدبك لأن المصمم عملة نادرة تلتف حلوها الحشود ... وإنت رغم العيوب كلها التى لاتعد ولا تحصى .. صدقنى عندك ذوق وفكر فى الشغل لكن بتعبر عنه ببدائية شديدة .. والأدهى إنك عاوزنا نصدق معاك إنه حلو .. وإن الناس كلها مؤمنة إنه حلو ... ‘صبر على نفسك إذا كنت إنته أو حتى الأخ المحترم دودا .. وطور نفسك وتحكمك فى البرنامج والأدوات ..
وهتوصل ... بص الصبر و التركيز وحط هدفك ...

أما الأخ يومو ............. Yomo
مستنى تعقيبك بفارغ الصبر ..

تحياتى ...

قديم 08-02-2007, 12:59 AM
عضو

الافتراضي

أنا مش بقول أني سوبر ولا محترف بس الي أنا أقصدة أن في ناس بيعجبها الشغل دة أنا مش متخافر ولا معتز بنفسي أنا مؤمن حجا بأني مبتدأ وأنا لم أقل أني محترف لكن دودا ليس محترف بالمرة وكما قال هذا نقد!!!!!!!!!!!!!!!!

قديم 08-02-2007, 02:19 AM
zo.0.om zo.0.om غير متصل
عضو

مشاركة: 68
zo.0.om is on a distinguished road
الافتراضي

بالتوفيق ان شاء الله

التوقيع
قريبـــــــــا

WwW.HoMe-Des.CoM

لتصميم المواقع والجرافكس
للمراسلة
قديم 08-02-2007, 03:41 AM
عضو

الافتراضي

برضه !!!!!

القرد فى عين أمه غزال .......... وأنا قولت اللى عندى وأتمنى أشوف جديدك قريب ....

قديم 08-02-2007, 12:11 PM
عضو

الافتراضي

ضيفني محمد أمين أميلي أعلي الموضوع أريدك في موضوع كدة لو سمحت

موضوع مغلق

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة موضوع جديد
لا يمكنك الرد على المواضيع
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

كود vB متاح
كود [IMG] متاح
كود HTML مغلق
إنتقل إلى

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب القسم مشاركة آخر مشاركة
واجهة احترافيه للبيع بأعلى سعر MaSTeR Of Design مزاد المواقع 5 17-08-2008 07:39 PM
واجهة زرقاء جديدة مش هتعجبكم بس قولوا رأيكم + للبيع + تغير على حسب رأى العميل doda4des طلبات البرمجة والتصميم والتطوير 12 11-02-2007 08:09 PM
المفــاجأة الكبرى وجديد السعودية هوست ... واجهة هبايب نجد للبيع بأعلى سعر الهدف الرقمي مزاد المواقع 2 30-10-2006 09:21 PM
الان عرض العميل ستار فقط من شركة العميل ... العرض لفترة محدودة جدا شركة العميل مزاد المواقع 1 12-08-2006 11:40 PM
واجهة برتقالية للبيع باحث طلبات البرمجة والتصميم والتطوير 1 04-04-2006 09:58 PM

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 01:07 AM.