بحث متقدم | التسجيل
الويب العربي
  تسجيل دخول

ملاحظة
الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

الموقع متاح للإطلاع والقراءة فقط، المشاركة والمواضيع الجديدة غير متاحة حالياً لحين تطوير الموقع.

عـودة للخلف   الويب العربي الأقسام العامة المنتدى العام

المنتدى العام حوارات ، لقاءات ، نقاشات ، مقالات متنوعة

موضوع مغلق اضف موضوع جديد

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 31-08-2010, 10:16 PM
عاشق القلم عاشق القلم غير متصل
عضو

مشاركة: 38
مستوى تقييم العضوية: 0
عاشق القلم is on a distinguished road
Awt16 انتبهو من هذا النصاب فى رمضان

السلام عليكم

البارحة لقد اتفقت معا العضو الاسيوطي على اساس ان ابيعه له عضوية ترايدنت مقابل دومين

لقد اتقنا و قال كلام رجال قال لي سوف ارسل لك معلومات الدومين على أيميلك و تم التفاق معه قال انه تم الحجز و التفعيل بعد 24 ساعة لكن انا كنت مستعجل لأخرج أعطيته المعلومات و خرجت كنت اضن انه ارسل معلومات الدومين على الأيميل ثم عدت اجده غير معلومات العضوبة و لن يرسل لي شيئ و االأبشع من ذلك انه اخترق المسنجر الخاص بي هذه ملعومات الشخص

الأسم : فادي ابو خديجة
البلد : الأردن
الأيميل : f.a.d.i.0@hotmail.com

magic_infact6@yahoo.com

أنه لديه عضوية اخرى في الويب العربي بأسم فادي ابو خديجة

الرجاء الحذر منه انه نصاب كبير
حسبي الله و نعمل وكيل

قديم 31-08-2010, 11:24 PM
[فريق النشر] [فريق النشر] غير متصل
عضو

مشاركة: 13
[فريق النشر] is on a distinguished road
الافتراضي

الله ينتقم منه النصآآآب

قديم 01-09-2010, 01:02 AM
ghawy net ghawy net غير متصل
عضو

مشاركة: 148
مستوى تقييم العضوية: 15
ghawy net is on a distinguished road
الافتراضي

ما انا بقول من زمان انه نصاب وفي عضوية اسمها محمد حسن بتدافع عنه كل شوية واحد االاخوان كتب ان الاسيوطي هو نفسه محمد حسن وانا بحذر منهم في اي رد ليهم

قديم 01-09-2010, 06:15 PM
*محمد حسن* *محمد حسن* غير متصل
عضو

مشاركة: 1,741
مستوى تقييم العضوية: 18
*محمد حسن* is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة ghawy net   مشاهدة المشاركة

ما انا بقول من زمان انه نصاب وفي عضوية اسمها محمد حسن بتدافع عنه كل شوية واحد االاخوان كتب ان الاسيوطي هو نفسه محمد حسن وانا بحذر منهم في اي رد ليهم

ياسبحان الله

انت يا غاوى نت ورايا ورايا فى كل مواضيعى عاوز تشوة سمعتى سواء بسبب او بدون سبب .. مرة تقول ان انا الاسيوطى .. ومرة تقول كذا وكذا عنى ..

ياخوى انا ولا بدافع عن الاسيوطى .. ولا بدافع عنك .. ولا بدافع عن احد .. انا ليس لى دخل باحد بس انى بدافع عن الحق فقط

وثانيا من ناحية الاسيوطى .. انا كنت اكتب عنه بانة نصاب وانة كان هاينصب عليا فى استايل ونزلت الدليل فى الويب العربى هنا بانة كان عاوز ينصب عليا باستايل .. وبعدها الادارة اقتنعت بدليلى وقامت بايقاف عضويتة التى كان اسمها سيد الكينج

ثم سجل بعد ذلك وشارك بعضوية اسمها الاسيوطى .. وانت تقول انى بدافع عنه

انا ولا بدافع عنه ولا شىء .. بل انا حذرت منة فى اكثر من مرة ايضا

وهذا رد يثبت انى قلت بانة كان عاوز ينصب عليا فى احدى الايام

http://www.arabwebtalk.com/showthread.php?t=143385

ولما دافعت عنه ... كنت انت قلت بانة نصاب .. فقلتلك طيب طالما نصاب هات صورة من الحوالة االفلوس اللى انت ارسلتها لسيد الكينج ولن يقدم الاتفاق معاك

او هات صورة من المحادثة معاه بانة شغلك عنده ولن يعطيك الفلوس حق الشغل

هل كدة انا اذنبت او اخطاءت .. اى نعم كان عاوز ينصب علي .. بس الحق حق .. وزى مانا ماكتبت بانة كان عاوز ينصب علي .. فليس حرام ان اطالب بانك تجيب الدليل عشان احنا كمان نتاكد انة نصب عليك فعلا زى مانت مابتقول

ومن ناحية ان عضو قال انا نفسى الاسيوطى او سيد الكينج

فعندى سؤال

هو كل واحد يقول ان انا ابقى الاسيوطى ؟ يبقى خلاص فعلا انا الاسيوطى ؟

مانا ممكن دلوقتى ارد فى مواضيعك كلها واقول ان الاستاذ غاوى نت نصاب .. واقول ان الاستاذ غاوى نت هو هو نفس العضوية اللى اسمها الاسيوطى

صح ولا انا غلطان

ولو انت مش واثق في او عاوز تتهمنى انى نصاب باى طريقة ... انا بريحك وبقولهالك امام الويب العربى كلو

لو فى اى صاحب منتدى دفعلى فلوس ولن اقدم الشغل المطلوب .. ييجى هنا يجيب صورة ايصال الدفع ويثبت انى نصبت عليه

ولو فى حد انا شغلتة عندى ولن ادفعله الفلوس حق شغلة او مرتبة الشهرى .. ييجى هنا ويجيب صور المحادثة اللى تثبت انة تعامل معاى وانى لن اعطيه مرتبة الشخصى

ادينى ريحتك اهو يا استاذ غاوى نت . وقدام الويب كلو

لو حد جاب قال انى نصبت عليه .. بس بشرط الدليل .. عشان فى ناس امثالك بتشوة سمعه ناس بدون دليل وبتشوية كاذب ..

اعمل اى شغل لاى موقع ببلاش من غير ماخد ولا قرش

ولو مفيش فرد واحد فقط .. قال انى نصبت عليه بدليلة .. يبقى الادارة تتصرف معاك

لانك مهما تلف ومهما تدور .. مش هاتعرف تمسك دليل ولو شعراية واحدة عليا .. لانى الحمد لله واثق من نفسى ومن شغلى وعمرى مانصبت على حد ولا عمرى ماهنصب على حد

وزى ماقلتلك .. مهما تلف ومهما تدور .. مش هاتعرف تمسك علي دليل لانى واثق من نفسى بانى بعمل بالحلال وبما يرضى الله .. وكمان ردودك توضح انك انسان غامض

شوف ردودك .. تتهم بكل بساطة ان انا اكون صاحب عضوية الاسيوطى ... ياسلام .. كدة خلاص يبقى انت الامين وابن الحلال وكلامك صادق وانا الحرامى

ماهو ليس صعب انى اقول انك سيد الاسيوطى بس انا مش من امثالك عشان اعمل كدة وكمان .. بس لو معاك دليل تكتبة .. ولو معكش وعاوز تشوة سمعه ناس ع الفاضى .. فى يوم الحساب ربك وقتها هايحاسبك

وفى النهاية .. ربنا وحده اللى عالم بنيتى وضميرى .. وعالم قد اية انا بحاول اشتغل بما يرضى الله عشان انا بخاف ربى .. مش زيك عاوز تشوة سمعه ناس ع الفاضى والمليان وكمان لعلمك .. انا مش شغال عشان هاموت ع الفلوس . انا الحمد لله عاايش ومرتاح فى عيشتى وسبق انى سبت الويب .. بس عشان فى عملية تحتاج مبلغ كبير شوي اتجهت للويب من جديد .. لان انا مينفغعش اشتغل فى الحقيقة فى اى مكان غير فى المحل حقنا .. وفى نفس الوقت عندى نت فقلت وانا جالس اجمع الفلوس من النت لان هذا الحل الافضل لى بجمع فلوس حلال
ولا عاوزنى اعمل مثل بعض الاشخاص واروح اتعلم السرقة واسرق الناس واجمع فلوسى فى دقائق معدودة من سرقة واحدة

تحذر منى فى ردودى لية ؟

عملتلك اية عشان تحذر منى ؟

نصبت عليك فى اية عشان تحذر منى ؟

شفتنى نصبت علي مين عشان تخاف منى ؟

مش هاجبرك ان تثق فيا .. ليك الحق ان تخاف منى ودى حريتك

بس طالما انت خايف منى .. خليها لنفسك .. مش عشان انت خايف تسوء سمعتى بالفاضى والمليان من غير ماتعامل معاك ولا عمرى اشتغلت معاك ولا قدمتلك شغل ولا اخدت منك شغل

انتظر ردك يا غاوى نت .. واتمنى ترد ومش زى كل مرة ترد الرد السىء وتمشى من الموضوع

وانتظر ورد الاعضاء

وانتظر رد الاخ صاحب الموضوع عاشق القلم
هل في شىء بينى وبينك يا اخ عاشق القلم ؟

وانا اصلا مش بقدم دومينات ولا صاحب شركة استضافة او ماشابة عشان اتعامل بالدومينات

واتمنى من الادارة ان تتخذ القرار المناسب مع الاخ غاوى نت .. لانها سبق وان حذرت الاستاذ غاوى نت .. بسبب انة يتهمنا بدون دليل وبمزاجة كدة وبكل سهولة

ولو ان انا اخد منه عضوية عشان اديلة دومين

انا فى ترايد نت كان معاى عضويتين واحدة اسمها محمد حسن والتانية اسمها ز-ماس

وتقدر تسال الاخت ريتاج احمد لانى كنت مديها عضوية ز-ماس كمان

وغير العضويتين دول

انا واخد حاليا 2 عضوية فى ترايد نت من ناس اعرفهم عالنت

يعنى لو كنت انا باخد العضوية وانصب .. كنت نصبت على اصحاب العضويتين اللى ادوللى العضويتين

بس اتا الحمد لله مش بنصب على حد

بس دة شىء بسيط .. يثبت انى مش بحاجة لعضوية ترايد نت من الاخ صاحب الموضوع

ولو عاوز تتاكد انى صاحب العضويتين ممكن احطللك اميلى فى التوقيع حق العضويتين كمان

آخر تعديل بواسطة *محمد حسن* ، 01-09-2010 الساعة 06:25 PM.
قديم 01-09-2010, 07:37 PM
عضو

الافتراضي

حسبي الله و نعمل وكيل انه نصاب كبير و ان شاء الله تكون نهاية مصبه على يدي

قديم 01-09-2010, 08:42 PM
عضو

الافتراضي

عوضك على الله اخوى

قدر الله وماشاء فعل

وانتظر رد غاوى نت والا سادعى عليه فى هذا الشهر الكريم

ووالله انة يظلمنى
واتقى دعوة المظلوم

قديم 01-09-2010, 10:14 PM
الصورة الشخصية لـ همسه حب 1
همسه حب 1 همسه حب 1 غير متصل
عضو

المدينة: شبكه عاشق ومعشوق
مشاركة: 769
مستوى تقييم العضوية: 16
همسه حب 1 is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى همسه حب 1
الافتراضي

ما بقدر اقول الا ربنا يهديكم يا جماعه
وما في داعي للاتهام بدون دليل
يعني اللي يتفضل يتهم اي انسان بشئ يدعم اتهامه بصور محادثات
مع ايصالات المبالع النقديه وخلافه
اما عدا ذلك فارجو من الاداره ايقاف الاتهامات الكاذبه وتشويه السمعه بالباطل
واعلموا ان الله رقيب علينا

قديم 01-09-2010, 11:08 PM
عضو

الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة همسه حب 1   مشاهدة المشاركة

ما بقدر اقول الا ربنا يهديكم يا جماعه
وما في داعي للاتهام بدون دليل
يعني اللي يتفضل يتهم اي انسان بشئ يدعم اتهامه بصور محادثات
مع ايصالات المبالع النقديه وخلافه
اما عدا ذلك فارجو من الاداره ايقاف الاتهامات الكاذبه وتشويه السمعه بالباطل
واعلموا ان الله رقيب علينا

اخي الله رقيب كذلك على أفعالهم سوف انزل صور المحادثة قريبا و ان امكن سوف اعطيكم كل المعلومات و اثباتات العضو عن طريق الأيبي و كل عضوياته

قديم 01-09-2010, 11:42 PM
عضو

الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة عاشق القلم   مشاهدة المشاركة

اخي الله رقيب كذلك على أفعالهم سوف انزل صور المحادثة قريبا و ان امكن سوف اعطيكم كل المعلومات و اثباتات العضو عن طريق الأيبي و كل عضوياته

ننتظر كل شىء منك وشكرا ع التنبيه ..

واتمنى من الاخ غاوى نت يرد ومش زى كل مرة يرد رد مسىء بدون دليل وفى الاخر يخرج

قديم 02-09-2010, 12:25 AM
الشلوي الشلوي غير متصل
عضو

مشاركة: 21
الشلوي is on a distinguished road
الافتراضي

بصراحه انا استغرب التهجم الشديد من غاوي نت على الاخ محمد حسن

محمد حسن اشتغل معي في منتديات ريكاردو كاكا العربيه ولم يحاول سرقتي كما تدعي وانما الرجل صادق معي ووفي ومخلص في عمله الاسيوطي مثل ماقالت اختي همسة حب من معلومات الايبي راح يتضح كل شي

حاب اذكر اخوي غاوي بشي ((الظلم ظلمات يوم القيامه ))

قديم 02-09-2010, 02:14 AM
ريتاج احمد ريتاج احمد غير متصل
عضو

مشاركة: 210
مستوى تقييم العضوية: 16
ريتاج احمد is on a distinguished road
الافتراضي

يا جماعه مش كده كلنا اخوه ومحمد حسن شخص كويس وانا اتعاملت معاه ممكن يكون حصل سوء فهم ممكن يتحل بس باسلوب اهدى احنا كلنا مصريين ياجماعه فى ايه نراجع نفسنا وفىايميلات نرد علىبعض فيها

قديم 02-09-2010, 05:01 AM
عضو

الافتراضي

الشلوى - ريتاج احمد

اشكركم لردودكم وانكم تتكلمون عن تجاربكم معاى فى العمل والحمد لله انا واثق من نفسى ومن عملى وعندى ثقة بالله .. وردودكم هذة خير دليل وخير مثال عنى واثبات انى الحمد لله امين وانى مش نصاب كما يدعى الاخ غاوى نت ويقول انى صاحب عضوية الاسيوطى وانى بنصب بيها

اتمنى منك استاذ غاوى نت على كلامـى اللى كتبتهولك فوق .. وعلى رد الاخوة الاعضاء اللى يدافعون عنى

ولا كمان عشان هما دافعو عنى .. هاتشكك فيهم وتقول ان انا صاحب عضويتهم ..

زى ماشككت فيا وقلت انى صاحب عضوية الاسيوطى النصاب عشان دافعت عنه بالحق فى شىء بسيط

كما اشكر الاخت همسة حب 1 لردها .. كما هذا ايضا خير دليل يا غاوى نت بانك لازم تجيب دليل مش تكتبب من دماغك

كما ارد على الاخت ريتاج من ناحية الاميلات اننا نتفاهم فيها .. انا اصلا عمرى ماتعاملت معه فى شغل او فى اى شىء ولا اشتغلت معاه ولا هو اشتغل معاى

كما انة يكتب رد مسىء ليا بكل المواضيع وميردش عليا من بعد الرد وميردش على كلامى

اتقى الله اخوى غاوى نت .. انا ولا عملتلك شىء ولا فكرت انصب عليك ولا نصبت على احد عشان تشوة سمعتى بهذة الطريقة .. وليك يوم يا ظالم

وربى راح ادعى عليك من الان وهاتشوف اللى هايجرالك من دعايا .. واتقى دعوة المظلوم

حسبى الله ونعمه الوكيل فيك يا غاوى نت

ربنا بس هو اللى يجبلى حقى منك ياظالم ويامفترى .. ياللى تشوة سمعه الناس عشان مش عاوز حد يكون سمعته كويسة غيرك انت .. بس بردو الحمد لله اعمالى مثل الفل واهم شىء عملائى انهم يكونو راضيين عنى وانت شفت الردود وهذة تكفى

حسبى الله ونعم الوكيل

آخر تعديل بواسطة *محمد حسن* ، 02-09-2010 الساعة 05:09 AM.
قديم 02-09-2010, 05:34 AM
ghawy net ghawy net غير متصل
عضو

مشاركة: 148
مستوى تقييم العضوية: 15
ghawy net is on a distinguished road
الافتراضي

إقتباس:

اقتباس من مشاركة *محمد حسن*   مشاهدة المشاركة

الشلوى - ريتاج احمد

اشكركم لردودكم وانكم تتكلمون عن تجاربكم معاى فى العمل والحمد لله انا واثق من نفسى ومن عملى وعندى ثقة بالله .. وردودكم هذة خير دليل وخير مثال عنى واثبات انى الحمد لله امين وانى مش نصاب كما يدعى الاخ غاوى نت ويقول انى صاحب عضوية الاسيوطى وانى بنصب بيها

اتمنى منك استاذ غاوى نت على كلامـى اللى كتبتهولك فوق .. وعلى رد الاخوة الاعضاء اللى يدافعون عنى

ولا كمان عشان هما دافعو عنى .. هاتشكك فيهم وتقول ان انا صاحب عضويتهم ..

زى ماشككت فيا وقلت انى صاحب عضوية الاسيوطى النصاب عشان دافعت عنه بالحق فى شىء بسيط

كما اشكر الاخت همسة حب 1 لردها .. كما هذا ايضا خير دليل يا غاوى نت بانك لازم تجيب دليل مش تكتبب من دماغك

كما ارد على الاخت ريتاج من ناحية الاميلات اننا نتفاهم فيها .. انا اصلا عمرى ماتعاملت معه فى شغل او فى اى شىء ولا اشتغلت معاه ولا هو اشتغل معاى

كما انة يكتب رد مسىء ليا بكل المواضيع وميردش عليا من بعد الرد وميردش على كلامى

اتقى الله اخوى غاوى نت .. انا ولا عملتلك شىء ولا فكرت انصب عليك ولا نصبت على احد عشان تشوة سمعتى بهذة الطريقة .. وليك يوم يا ظالم

وربى راح ادعى عليك من الان وهاتشوف اللى هايجرالك من دعايا .. واتقى دعوة المظلوم

حسبى الله ونعمه الوكيل فيك يا غاوى نت

ربنا بس هو اللى يجبلى حقى منك ياظالم ويامفترى .. ياللى تشوة سمعه الناس عشان مش عاوز حد يكون سمعته كويسة غيرك انت .. بس بردو الحمد لله اعمالى مثل الفل واهم شىء عملائى انهم يكونو راضيين عنى وانت شفت الردود وهذة تكفى

حسبى الله ونعم الوكيل

انت كل شوية عامل موضوع ورد طويل عريض وواضح انك بتحب الكتابة

اولا انا ولا مرة قولت انك نصاب

لما انصح الناس تاخد مقدم للعمل ده شئ ميزعلكش في حاجة وتقدر ترد وتقول ان نظامك الدفع بعد العمل

ثانيا اللي قال انك سيد الكينج مش انا وتقدر تركز في الموضوع ده

http://arabwebtalk.com/showthread.php?t=143385

بس ميمنعش اني بردوا شاكك فيك لانك بتدافع عنه كتير قوي مع اني حذرت كتير ولولا انك دافعت عنه مكنش قدر يدخل تاني وينصب علي صاحب الموضوع يعني انت السبب في اللي حصل لصاحب الموضوع

ياريت تفكرني برد قولت عليك نصاب فيه

وبعدين انا مبعملش ردود علشان ترد عليا وبعدين ارجع ارد عليك ونعمل تعبئة للويب العربي فياريت تقلل انك تطالبني ارد عليك وطالما انت شريف الحمدلله يبقي خلاص طالما محدش قالك انك نصاب لكن مش كل شوية تعمل رد طويل عريض ع الفاضي

اتمني من صاحب الموضوع وضع اسم العضوية المباعة بترايدنت وانا هقفلها للاسيوطي

قديم 02-09-2010, 05:57 AM
عضو

الافتراضي

ردا على غاوى نت جملة جملة

انت كل شوية عامل موضوع ورد طويل عريض وواضح انك بتحب الكتابة

ايوة احب الكتابة ودى حاجة تخصنى وانا احب اللى احبة واكره اللى اكرهـة

اولا انا ولا مرة قولت انك نصاب

لما انصح الناس تاخد مقدم للعمل ده شئ ميزعلكش في حاجة وتقدر ترد وتقول ان نظامك الدفع بعد العمل

طيب ممكن سؤال .. انا عامل موضوع وبقول مطلوب بنات تنشيط وانت جاى تدخل وترد وتقول

انصح الجميع بطلب المقابل قبل العمل

ودة معناة اية .. ماهو معنى ذلك انة تلميح ان انا ممكن انصب عليهم فى اى وقت .. وثانيا حتى لو مش تلميح .. محدش طلب منك انك تدى نصيحة لحـد .. ودى حاجة تزعلنى وبعدين انت متقولش دة شىء ميزعلكش .. لان اية اللى عرفك انة ميزعلنيش كما ان الشىء دة بقى بالعكس زعلنى .. وثانيا زى ماقلتلك محدش طلب منك نصيحة عشان تكتبها . انا كلامى واضح كنت طالب بنات تنشيط .. اية اللى يدخلك وترد وتدى نصايح .. الخ .. مش قاعدين فى حصة مدرسة احنا نصائح ومش نصايح الكلام واضح ومطلبتش منك تنصح حد ومحدش طلب منك نصيحة عشان ترد كما انة موضوع للبنات مش ليك

حتى لو كان كتابة ردك نصيحة وليس اكثر .. لماذا تكتبها فى موضوعى والناس تفهم بذلك ويعتقد البعض بذلك انى نصاب ... او حتى مش هاقولك الناس تفتكر الكلام انى نصاب

خللى نصيحتك لنفسك .. فلا احد طلب منك نصيحة .. كما انى لن اجبرهم على العمل فيوجد من يرفض العرض باحترام واحترمة لان هذا حقة وربنا يوفقة فى اعمال اخرى ويوجد من يوافق عالعمل وهذا حقة واتمنالة التوفيق معاى ويساعدنى فى تقديم افضل خدمة تعبئة للناس

من تدخل فيما لا يعنيه .. سمع مالايرضيه

ثانيا اللي قال انك سيد الكينج مش انا وتقدر تركز في الموضوع ده

http://arabwebtalk.com/showthread.php?t=143385

ارد عليك مانت بردو جاى شكيت وقلت انا شاكك جدا .. صح ولا مين الى قال كدة

وثانيا حتى لو واحد قال كدة وانك مقلتش حاجة .. طيب صاحب الموضوع جاي بيتكلم عن الاسيوطى .. مين اللى دخل محمد حسن فى الموضوع واتكلم ولو بشىء عن محمد حسن . مش انت بردو .. هاتقوللى العضو التانى اللى قال انى سيد الكينج .. هاقولك اوك هو قال وانتهت على كدة .. جاى انت تدخل وتقول ان فلان افلانى بيقول انى انا الاسيوطى .. طيب دة معناة اية .. ماهو معناة بردو انك بتشكك ان انا الاسيوطى لان صاحب الموضوع مطلبش منك انك تقول انا الاسيوطى او مش انا

بس ميمنعش اني بردوا شاكك فيك لانك بتدافع عنه كتير قوي مع اني حذرت كتير ولولا انك دافعت عنه مكنش قدر يدخل تاني وينصب علي صاحب الموضوع يعني انت السبب في اللي حصل لصاحب الموضوع

هو انا عشان دافعت عن الحق يبقى تشك فيا .. وانا مدافعتش عنه .. انت قلت انة نصاب قلتلك هات دليل انة نصاب .. هل كدة انا بدافع عنه ؟ ماهو مع الاحترام مش كل واحد يقول عن فلان انة نصاب نصدقو لان لازم يكون فى دليل والا منصدقش وكمان لو عاوز تشك .. شك مع نفسك .. انما مش تكتب ردود وتقول شاكك ان انا صاحب عضوية الاسيوطى قدام كل الناس لان بردو كتر الشك بيخلى الناس تشك فى اللى انت بتتكلم عنهـ

ياريت تفكرني برد قولت عليك نصاب فيه
وبعدين انا مبعملش ردود علشان ترد عليا وبعدين ارجع ارد عليك ونعمل تعبئة للويب العربي فياريت تقلل انك تطالبني ارد عليك وطالما انت شريف الحمدلله يبقي خلاص طالما محدش قالك انك نصاب لكن مش كل شوية تعمل رد طويل عريض ع الفاضي

انا مش عاوزك ترد عليا ولا فى خير ولا فى شر

ولما انت عارف انى منصبتش عليك

يبقى مكنش لية داعى تقول انك شاكك انى الاسيوطى او مش اسيوطى

ولما يكون معاك دليل شك .. ابقى شك زى مانت عايز .. انما طالما معكش اى دليل .. متفتحش بقك باى كلمة عنى فى اى موضوع اكتبة سواء بخير او بشر
انا مبعملش ردود عالفاضى

وانا هابقى احاول اكلم الادارة عنـك وهى تتصرف

واتمنى مرة اخرى زى ماقلتلك ..لما تكتب شك فى مواضيعى .. تكتبها وانت معاك دليل ليك حق تشك بية ومش تكتبها من دماغك ..

قديم 02-09-2010, 06:32 AM
resthost.net resthost.net غير متصل
عضو

مشاركة: 6
resthost.net is on a distinguished road
الافتراضي

الله يكفينا شر النصابين ...

ويعوضك أن شاء الله ..

موضوع مغلق

قوانين المشاركة
لا يمكنك إضافة موضوع جديد
لا يمكنك الرد على المواضيع
لا يمكنك إضافة مرفقات
لا يمكنك تعديل مشاركاتك

كود vB متاح
كود [IMG] متاح
كود HTML مغلق
إنتقل إلى

مواضيع مشابهة
الموضوع الكاتب القسم مشاركة آخر مشاركة
صور رمضان و توقيعات رمضان و تصميمات رمضان ... اللهم بلغنا رمضان محمد سعد حميده أخبار المواقع 0 17-07-2010 01:32 AM
انتبهو عدم التعامل معا شركة دوك بلس - ويديرها واحد مصرى الشبح المصرى المنتدى العام 3 17-04-2009 06:27 PM
انتبهو من التعامل مع km4HosT.Com شبكة صدى صوتك التبادل الإعلاني وأدلة المواقع 0 02-03-2009 05:11 PM
انتبهو من العضو walhan984 مزاد المواقع 7 03-12-2008 05:17 PM
الحقو النصب في شركه البديل انتبهو منهم MAQEB المنتدى العام 1 03-10-2008 03:37 PM

جميع الأوقات بتوقيت مكة المكرمة. الساعة الآن » 12:15 PM.